۰
plusresetminus
شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

خبری خوب برای پادکست‌‌خوان‌های حرفه‌ای

ایتنا -برنامه Pocket Casts که از محبوب‌ترین پادکست‌خوان‌های اندرویدی است؛ نسخه بتای اپلیکیشن خود را برای کاربران اندرویدی آزاد کرد.
خبری خوب برای پادکست‌‌خوان‌های حرفه‌ای


در حالی‌که گوگل چند روز پیش از اپلیکیشن پادکست اختصاصی خود رونمایی کرد؛ حالا شاهد تحرکت و تغییر در بازار اپلیکیشن‌های پادکست اندرویدی هستیم.

Pocket Casts در توییتر اعلام کرد که عموم کاربران اندرویدی می‌توانند به نسخه بتای این اپلیکیشن در اندروید دسترسی داشته باشند و آن را دانلود و استفاده کنند.

تا پیش از این، نسخه بتای برنامه Pocket Casts فقط در اختیار گروه خاص و بسته‌ای از کاربران این اپلیکیشن قرار می‌گرفت.
Pocket Casts در همان توییت خود هشدار داده است که به خاطر آزمایش برخی قابلیت‌های جدید، ممکن است نسخه بتای این برنامه با اشکالاتی روبرو باشد و خرابکاری ایجاد شود ولی در عوض آخرین ویژگی‌های جدید و تغییرات این اپلیکیشن همواره در دسترس کاربران است.

دانلود نسخه بتای Pocket Casts
برای استفاده از نسخه بتای اپلیکیشن Pocket Casts کافی است خیلی ساده به صفحه ثبت‌نام Pocket Casts beta روی گوگل‌پلی مراجعه کنید.
به محض اینکه در این صفحه ثبت‌نام کنید، دانلود نسخه بتای Pocket Casts آغاز خواهد شد. در غیر این صورت، می‌توانید روی لینک دانلود این اپلیکیشن در همان صفحه کلیک کنید. همین‌جا هم توضیح داده اگر کاربری می‌خواهد نسخه بتا را پاک و نسخه رسمی Pocket Casts را نصب کند؛ چه مراحلی را باید طی کرد.

اپلیکیشن Pocket Casts با یک رابط کاربری ساده و ده‌ها پوسته برای سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی؛ امکان دسترسی به حدود ۲۰۰ هزار پادکست رایگان را فراهم می‌کند.

این برنامه قابلیت کاهش نویز پس‌زمینه پادکست‌ها را دارد و امکان تغییر سرعت پخش پادکست‌ها از ۰٫۵x تا ۳٫۰x و همین‌طور تغییر حجم پخش پادکست را به کاربران می‌دهد. یک تابع جست‌وجوی حرفه‌ای دارد تا به راحتی پادکست‌های دل‌خواه یافت شوند و سوییچ به بخش‌های مختلف اپلیکیشن لذت‌بخش و راحت‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود.
انتشار اپلیکیشن Google Podcasts می‌تواند رقابت میان پادکست‌خوان‌ها را داغ‌تر کرد که در نهایت به نفع کاربران اندرویدی است.

منبع: یک پزشک
کد مطلب: 53194
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام