۰
plusresetminus
جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶

قطعی گسترده آفیس 365 در مناطقی از بریتانیا

ایتنا - لازم است برای مواجهه با موارد اینچنینی در زمان برون‌سپاری یک سرویس ارتباطی حساس مانند ایمیل یک استراتژی انعطاف پذیری سایبری مد نظر قرار بگیرد.
قطعی گسترده آفیس 365 در مناطقی از بریتانیا
  
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از اینکوایرر، سرویس آفیس 365 مایکروسافت در بریتانیا دچار مشکل شده است. بطوریکه کاربران گزارش نموده‌اند، این سرویس میزبانی شده بر روی ابر کاملا غیرقابل استفاده شده است.

سایت دان دیتکتور نشان داده است که این قطعی، که بنا بر ادعای کاربران بر نرم‌افزارهایی چون اوتلوک 365 و دیگر سرویس‌های میزبان شده آژور تاثیر می‌گذارند، و همچنین بر سرویس‌های موجود در منظقه بلایتی تاثیرگذار بوده است؛ برخی خبرهای مشابه نیز از دیگر نقاط اروپا گزارش شده که موید همین موضوع است.
 
برخی از کاربران از این مشکل شاکی بوده‌اند که O365 «کاملا غیرقابل استفاده» است، و البته برخی دیگر، کندی قابل توجه آن را گزارش نموده‌اند، و با دلخوری اعلام کرده‌اند که ارسال یا دریافت ایمیل‌ها گاه تا 30 دقیقه طول کشیده است.
 
یکی از کاربران O365 می‌گوید: «365 Outlook در اتصال به سرورها مشکل داشته است: مشغول، متوقف شده و بدون ارسال و دریافت. Fastnet گفته است که تعدادی از مشتریان همین مشکل را در بریتانیا تجربه کرده‌اند؛ ISP های دیگر هم همین را گفته‌اند.»
 


یک کاربر دلخور دیگر در توئیترش گفت: «در حال حاضر یک مرکز کسب و کار با بیش از 40 کسب و کار کوچک با ایمیلشان مشکل پیدا کرده‌اند.»
 
پیت بنهام، کارشناس استحکام سایبری Mimecast، درباره این از کار افتادگی گفت: «سازمان‌های اروپایی متعددی با اختلال در آفیس 365 مواجه شده‌اند و کاربران گزارش نموده‌اند که سرویس‌های ایمیل کند شده یا پاسخگو نیستند. وابستگی عملیاتی به محیط مایکروسافت ریسک‌های کسب و کاری را ایجاد می‌کند که باید مورد چاره‌جویی قرار بگیرند.»
 
بنا به گفته وی: «در زمان برون‌سپاری یک سرویس ارتباطی حساس مانند ایمیل، باید یک استراتژی انعطاف‌پذیری سایبری مد نظر قرار بگیرد، که امکان بازیابی و ادامه فعالیت‌ها به صورت معمول را تضمین نماید.»
 
کد مطلب: 53148
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام