۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۹

هیجان جام جهانی به مسنجر فیس‌بوک هم کشیده شد!

ایتنا - کاربران فیس بوک مسنجر به زودی می‌توانند تصاویر خود را با افکت و استیکرهای فوتبالی در شبکه‌های اجتماعی موردنظر خود با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
هیجان جام جهانی به مسنجر فیس‌بوک هم کشیده شد!

فیس بوک اعلام کرد که تحت تاثیر جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه به اپلیکیشن پیام‌رسان فیس بوک مسنجر، استیکرهای فوتبالی افزوده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از ایسنا، از آنجایی که جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال است که از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ (۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ۱۳۹۷) در کشور روسیه برگزار خواهد شد، حالا فیس بوک اعلام کرده است که می خواهد به منظور جلب نظر هواداران و طرفداران فوتبالی فعال در اپلیکیشن پیام‌رسان فیس بوک مسنجر، فیلترها، افکت‌ها و استیکرهای مخصوص فوتبالی اضافه کند.

این قابلیت‌ها و امکانات جدید در دو پلت‌فرم و سیستم عامل اندروید و آی او اس ( iOS)  قابل دسترسی و اجرست تنها کافیست که کاربران به فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین اپ استور اپل و پلی استور گوگل مراجعه کرده و سپس آخرین نسخه از این اپلیکیشن را دریافت کرده و آن را به روزرسانی کنند.  

بدین ترتیب کاربران پیام‌رسان آبی رنگ فیس بوک مسنجر (facebook messenger) در روزهای آینده قادر خواهند بود تصاویر خود را با افکت و استیکرهای فوتبالی با پرچم‌های تمامی کشورهای حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تزیین کرده و آن را در شبکه‌های اجتماعی موردنظر خود با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

این فیلترها قابلیت کاربرد در مکالمات افراد را نیز دارد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با تزیین خود با استیکر و تم‌های فوتبالی، پروفایل خود را با پرچم کشور موردعلاقه خود آراسته و به عشق تیم فوتبال موردنظر خود، آن را منتشر کنند.

کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک هم در کنار کاربران اپلیکیشن پیام‌رسان فیس بوک مسنجر قادر خواهند بود از قابلیت واقعیت مجازی دوربین برنامه‌های مذکور که به تم، استیکر و افکت‌های فوتبالی مزین شده است، استفاده کنند.

افزودن این قابلیت‌های شگفت انگیز برای آن دسته از افرادی که از هواداران و طرفداران پر و پا قرص فوتبال هستند اما به دلایلی نتوانسته‌اند به استادیوم و شهرهای روسیه، میزبان این دوره از بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸، سفر کنند، بسیار سودمند و کاربردی خواهد بود و آن‌ها را به شکل و شمایل هواداران فوبتالی حاضر در ورزشگاه در می آورد.
کد مطلب: 53089
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام