۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۷

ویدئوهای یک‌ساعته؛ به زودی در اینستاگرام

ایتنا - اینستاگرام به زودی با افزودن قابلیت بارگذاری ویدیوهای یک ساعته به رقیب قدرتمند یوتیوب تبدیل خواهد شد.
ویدئوهای یک‌ساعته؛ به زودی در اینستاگرام



شبکه اجتماعی اینستاگرام که در ابتدا تنها یک پلتفرم عکس و تصویر محور بود، پس از مدتی به کاربرانش این امکان را داد تا بتوانند ویدیوهای کوتاه ۱۵ ثانیه ای و ۶۰ ثانیه ای را نیز آپلود کرده و برای دوستانشان به اشتراک بگذارند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از ایسنا، حالا اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که می خواهد با اضافه کردن قابلیت جدیدی برای آپلود و بارگذاری ویدیوهای یک ساعته به رقابت تنگاتنگی با یوتیوب که بزرگترین پلتفرم ویدیویی جهان است، بپردازد.
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از ایسنا، اینستاگرام که سالهاست در فهرست برترین و محبوب‌ترین شبکه اجتماعی از نظر کاربران قرار دارد، در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود. 

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.
این شبکه اجتماعی یک اپلیکیشن و پلتفرم اشتراک گذاری تصاویر است که در سالهای آینده میزبان پخش و انتشار ویدیوهای طولانی تا مدت زمان یک ساعت خواهد بود.

در حال حاضر کاربران اینستاگرام قادر هستند ویدیوهای ۶۰ ثانیه ای بعنوان پست و ۱۵ ثانیه ای به عنوان استوری را به اشتراک بگذارند.
اینستاگرام می خواهد قابلیت انتشار ویدیوهای ۶۰ دقیقه ای ( یک ساعته ) را نیز به پلتفرم خود بیفزاید.

هنوز مشخص نیست که این قابلیت جدید دقیقا چه زمانی به اینستاگرام اضافه خواهد شد اما آن چه که معلوم است آن است که اینستاگرام تمرکز و توجه ویژه ای بر روی توسعه پلتفرم ویدیویی خود دارد و می خواهد آن را در آینده گسترش و بهبود ببخشد.
بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که این قابلیت می تواند پایه های امپراطوری یوتیوب را به وحشت و تکان انداخته و لرزه بر اندام بزرگترین پلتفرم ویدیویی جهان بیندازد.
کد مطلب: 53052
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام