کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مایکروسافت کاربران ویندوز 10 که آپدیت‌ها را به تعویق انداخته‌اند را مجبور به دانلود نسخه 1803 کرده است

19 خرداد 1397 ساعت 0:19

به نظر می رسد که مایکروسافت باز روند خودسرانه را در پیش گرفته و جدیدترین نسخه اش را برای حتی کسانی که صراحتا مشخص کرده اند آن را نمی خواهند اجبارا ارائه می کند.


 
به نظر می رسد که مایکروسافت قواعد خودش را در رابطه با به روزرسانیهای ویندوز به کاربران تحمیل می کند به طوری که کاربران گزارش نموده اند که آنها وادار به دانلود ویرایش 1803 (Spring Update) شده اند – حتی اگر گزینه به تعویق انداختن آپدیت را انتخاب کرده بودند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، قرار بود ویرایش 1803 یک به روزرسانی هدفگذاری شده باشد، به این معنی که برای کسانی که مسیر به روزرسانی نیم سالانه را انتخاب کرده بودند اصلا ویرایش 1803 را نبینند.
 
با این حال، به نظر می رسد که مایکروسافت باز روند خودسرانه را در پیش گرفته و جدیدترین نسخه اش را برای حتی کسانی که صراحتا مشخص کرده اند آن را نمی خواهند اجبارا ارائه می کند.
 


این، البته، چیز جدیدی نیست. ویندوز سابقه ای طولانی در خلف وعده دارد. تاکنون توضیحی در اینباره ارائه نشده و این شرکت از پاسخ دادن طفره رفته است، کاری که درباره ویرایش 1709 هم انجام داده بود.
 
آنچه درباره تمام این موارد موجب نگرانی ویژه است اینکه مایکروسافت در نسخه 1803 چند مشکل قابل توجه در زمینه سازگاری داشته است.
 
چنین روشی برای یک کاربر خانگی ناراحت کننده است، ولی برای یک کاربر سازمانی سختی آن مضاعف خواهد بود اگر ادمین سیستم همه ماشینها را قبلا به روزرسانی کرده باشد، که باعث می شود دستکم نصف روز دوباره کاری به وظایف آنها اضافه شود.
 
 


کد مطلب: 53022

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53022/مایکروسافت-کاربران-ویندوز-10-آپدیت-ها-تعویق-انداخته-اند-مجبور-دانلود-نسخه-1803-کرده

ايتنا
  https://www.itna.ir