کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سه چهارم کسب و کارها به همراه هوش مصنوعی درآمد بیشتری دارند

8 خرداد 1397 ساعت 12:17

ایتنا- نظرسنجی‌های مختلفی در زمینه درآمد شرکت‌های مجهز به هوش مصنوعی انجام شده است. اکثریت قریب به اتفاق این نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که درآمد کسب و کارها به کمک هوش مصنوعی بهبود قابل توجهی را تجربه می‌کند.


هوش مصنوعی برای جذب مشتریان، یک مسئله اساسی محسوب می‌شود، ولی اگر نتواند اطلاعات موجود در سراسر کسب و کار را مدیریت و مهار نکند، نخواهد توانست که عملکردی مناسب و قابل توجه داشته باشد.

       در این باره بخوانید:
       - هوش مصنوعی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

با وجود رشد قابل توجه شرکت‌هایی که از این قابلیت استفاده می‌کنند، در هنگام پیاده سازی این قابلیت جدید، شرکت‌ها دچار چالش‌های مختلفی هم می‎شوند. یکی از این چالش‌ها مقررات حفاظت از داده‌‌های عمومی است که به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.
 
به گزارش سرویس اخبار جدید تکنولوژی از  رایورز به نقل از زد.دی نت، شرکت بازاریابی بلوشیفت سان فرانسیسکو که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت دارد، گزارشی منتشر کرد و در این گزارش به بیان کاربرد کنونی هوش مصنوعی و برنامه‌های آتی کسب و کارهای مختلف برای استفاده از این فناوری پرداخت.
شرکت مذکور، از 200 شرکت در مورد استفاده از هوش مصنوعی نظرسنجی کرد.
 
در این گزارش، انواع تکنیک‌های مفید هوش مصنوعی، چالش‌های پیش روی اطلاعات مشتری و موانع اصلی در برابر پذیرش این فناوری در صنایع مختلف بررسی می‌شود.
این مطالعه نشان می‌دهد که 64 درصد از برندها به دنبال افزایش استفاده از هوش مصنوعی در دوازده ماه آینده هستند.

 کاربرد هوش مصنوعی
شایان ذکر است که سیستم‌های مجهز به هوش مصنوعی، دائما در پس‌زمینه محصولات و خدمات مشهوری همچون نتفلیکس، آمازون، فیس‌بوک و طبیعتا گوگل فعال هستند.
شاید به همین دلیل است که در چند سال گذشته، هوش مصنوعی در عمق دنیای بازاریابی نفوذ کرده است. هوش مصنوعی کمک می‌کند که برندها تجربه مشتریان را، در هر گامی که طی می‌شود، بهبود بخشند.
 
 از دلایل دیگر نفوذ هوش مصنوعی، ارزان شدن آن است. ابزارهایی که قبلا برای فعالیت‌های تجاری بسیار گران بودند و فقط شرکت‌های بزرگ توان مالی آن‌ها را داشتند، امروز برای شرکت‌های کوچک و متوسط، ارزان و در دسترس هستند.
 


کد مطلب: 52941

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52941/سه-چهارم-کسب-کارها-همراه-هوش-مصنوعی-درآمد-بیشتری

ايتنا
  https://www.itna.ir