۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۵
سید حمیده زرآبادی:

انتقاد نماینده مجلس از دولت درباره فیلترینگ

ایتنا - نماینده مریم قزوین: حجم استفاده از فیلترشکن‌ها نشان دهنده این است که سیاست به کارگرفته شده در مدیریت فضای مجازی ناموفق بوده است.
انتقاد نماینده مجلس از دولت درباره فیلترینگ


نماینده مردم قزوین گفت: حجم استفاده از فیلترشکن‌ها نشان دهنده این است که سیاست به کارگرفته شده در مدیریت فضای مجازی ناموفق بوده است. دولت باید تکلیف خود را روشن کند. نمی شود هم مجری فیلترینگ بود و هم منتقد آن.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از ایسنا، سید حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: آنچه از سوی برخی از مسئولان در جامعه بازتاب می یابد فرسنگ‌ها از مفاهیم اسلامی و آرمان‌های انقلاب فاصله دارد. این مسئله جامعه را ملتهب می سازد.

وی ادامه داد: امروز یک سال از سالگرد انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای ماندگار از سوی مردم می گذرد. حالا باید از آقای روحانی پرسید که پس از گذشت یک سال از شعارهای انتخاباتی در خصوص زنان، جوانان، قومیت‌ها و اقلیت‌های مذهبی همچنین رفع حصر و بهبود وضعیت معیشتی و رونق اقتصادی چقدر محقق شده است؟

وی افزود: حجم استفاده از فیلترشکن‌ها نشان دهنده این است که سیاست به کارگرفته شده در مدیریت فضای مجازی ناموفق بوده است. دولت باید تکلیف خود را روشن کند. نمی شود هم مجری فیلترینگ بود و هم منتقد آن.

زرآبادی خاطر نشان کرد: درخصوص کاربرانی که نه فیلترشکن استفاده می کنند و نه عضو شبکه‌های پیام‌رسان داخلی هستند اما این روزها از سرعت سرویس‌های اینترنت رنج می‌برند، چه تدبیری اندیشیده شده است؟ 
 
 
کد مطلب: 52910
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
افرین
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام