۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۷

هواوی در صدد دفاع از منافعش در اروپا با گوشی آنر 10

ایتنا - هواوی چین با یک تلفن هوشمند جدید اروپا را نشانه رفته است که قیمت آن نصف گوشیهای برتر شرکتهای سامسونگ و اپل است، تا در بزرگترین منطقه خارج از منطقه اصلیش سهم قابل ملاحظه ای داشته باشد.
هواوی در صدد دفاع از منافعش در اروپا با گوشی آنر 10
 
هواوی چین با یک تلفن هوشمند جدید اروپا را نشانه رفته است که قیمت آن نصف گوشی‌های برتر شرکت‌های سامسونگ و اپل است، تا در بزرگ‌ترین منطقه خارج از منطقه اصلیش سهم قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

      در این باره:
      - نگاهی به برند "آنر"

به گزارش ایتنا به نقل از رویترز، اروپا به این خاطر در مناطق خارج از چین برای هواوی اهمیت کلیدی دارد که این شرکت بر مبنای نگرانی‌هایی نامشخص در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال شرکت‌های چینی هواوی و ZTE از بازار پرسود این کشور محروم شده است.
 
گوشی جدید آنر 10، که ماه گذشته در چین عرضه شد، اخیرا در پنج بازار عمده اروپای غربی معرفی گردید؛ 21 بازار بین المللی دیگر از آسیا تا آفریقا در آینده نزدیک شاهد حضور این محصول خواهند بود.
 
این شرکت اعلام کرده است که قیمت خرده فروشی این گوشی جدید، که بخشی از سری میان رده Honor است، 400 پوند (449 یورو) خواهد بود.
 
گفتنی است تلفن‌های هوشمند هواوی در حال گرفتن سهمی از بازار اروپا از سامسونگ کره جنوبی که پیشتاز بازار این منطقه است هستند؛ همزمان، این شرکت ناچار به رقابت با برندهای نوظهور چینی همچون شیائومی و وان پلاس و همچنین برند احیا شده نوکیا بوده است.  
 
گوشی آنر

پیتر ریچاردسون، تحلیلگر شرکت Counterpoint Research که به تحقیقات در بازار گوشی‌های هوشمند می‌پردازد، می‌گوید که: «هواوی هدفی باز در اروپا داشته است.» وی گفت «اکنون با ورود شیائومی به این منطقه، هواوی با دردسر بزرگی مواجه شده است.»
این دو برند رقبایی جدی برای هم در چین و همچنین بازار به سرعت در حال رشد هند هستند.
 
وی گفت «تاکنون این شرکت در اروپا با رقابت چندان سرسختانه‌ای مواجه نبوده است به ویژه از این جهت که سامسونگ که پیشتاز این بازار است پویایی زیادی در بخش گوشی‌های میان رده پویا نداشته است.»
هواوی سه سال پیش با سری آنر خود پا به اروپا گذاشت.
 
جذابیت آنر، به عنوان زیربرندی از سبد گسترده‌تر گوشی‌های هواوی که بازار جوانان را هدف قرار داده است، این است که دربرگیرنده بسیاری از قابلیت‌های پیشرفته طیف ممتاز تلفن‌های این شرکت با برند هواوی اما با بهایی به مراتب کمتر است.
به عنوان مثال، آنر 10 به داشتن دوربین دوگانه‌ای می‌بالد که دارای قابلیت‌های عکاسی مبتنی بر تکنولوژی هوش مصنوعی است که در مدل‌های بسیار پیشرفته عرضه می‌شود.
 
بنا بر داده‌های سه ماهه نخست سال جاری که توسط شرکت تحقیقات بازار Canalys منتشر شده، هواوی و شیائومی در حال گرفتن سهم سامسونگ، و همچنین برندهای کوچک‌تری همچون TCL، آلکاتل، سونی و الجی، در بازار اروپا در سری گوشی‌های میان رده هستند.
 
شایان ذکر است که هواوی سومین فروشنده بزرگ تلفن‌های هوشمند در جهان است که، بر اساس گزارش Strategy Analytics، حدود یازده درصد از بازار جهانی را در سه ماهه نخست 2018 از آن خود کرده است.
به گفته این شرکت پژوهشی، بیش از یک سوم از گوشی‌های کمپانی هواوی تحت برند آنر هستند.


     در همین باره بیشتر بخوانید:
     - گوشی آنر 9 به بازار ایران آمد
     - نگاهی ویژه به طراحی خاص آنر ۹
     - نقد و بررسی گوشی Honor 7X
     - گزارش تصویری ایتنا
     - بررسی تخصصی گوشی Huawei Honor 9 / معرفی آنر 9

 
کد مطلب: 52881
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام