۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲

لینکدین آکادمی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌کند

ایتنا- لینکدین، قصد دارد که برای تقویت مهارت‌های داخلی هوش مصنوعی، آکادمی هوش مصنوعی راه اندازی کند.
لینکدین آکادمی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌کند
لینکدین اعلام کرد تصمیم دارد مهارت‌های داخلی هوش مصنوعی را ارتقاء دهد و به همین منظور، آکادمی ویژه هوش مصنوعی راه‌اندازی خواهد نمود.
این برنامه، آموزش هوش‌مصنوعی را به چندین سطح تقسیم‌بندی می‌کند. این سطوح برای نقش‌های شغلی مختلفی طراحی شده و متخصصان هوش‌ مصنوعی که در لینکدین فعالیت دارند، این برنامه را رهبری می‌کنند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از زد.دی نت، هدف از طراحی و راه‌اندازی این برنامه داخلی، آموزش کارکنان سراسر شرکت در رابطه با نحوه دخالت دادن ابزارهای هوش مصنوعی در امور روزمره است.
انگیزه لینکدین برای راه‌اندازی آکادمی هوش‌ مصنوعی، به جنگ‌های استعداد سیلیکون‌ولی برمی‌گردد.
 
شایان ذکر است که شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی، برای جذب استعدادهای برتر در زمینه‌های هوش‌مصنوعی و یادگیری ماشین رقابت سنگینی دارند و در مسیر این رقابت، به خاطر عدم وجود مهارت‌های هوش‌مصنوعی با دشواری‌های زیادی روبرو می‌شوند.
 
کریگ مارتل، مدیر بخش علوم و مهندسی لینکدین گفت: «امروزه، دانشگاه‌های برتر و عالی دنیا در حدی نیستند که بتواند فارغ‌التحصیلانی با تخصص در زمینه هوش‌مصنوعی وارد عرصه کسب‌وکار و بازار نمایند. به همین خاطر، شرکت‌های دنیا برای بدست آوردن متخصصان هوش‌مصنوعی رقابت تنگاتنگی دارند.»
 
لینکدین در نظر دارد برنامه‌های خود در زمینه هوش‌مصنوعی را روز به روز افزایش داده و در راستای پیاده‌سازی فرهنگ هوش‌مصنوعی در سازمان خود، تلاش کند.
کارآموزان آکادمی هوش‌مصنوعی، در دوره موردنظر یاد می‌گیرند چگونه از سیستم هوش‌مصنوعی برای انجام کارهای خود استفاده کنند.
 
مدیران تولید، تمام تمرکز خود را بر ایجاد و استقرار دانش هوش‌مصنوعی در شرکت خود گذاشته‌اند. این دانش برای مدیریت محصولات هوش‌مصنوعی موردنیاز است. آکادمی هوش‌مصنوعی نحوه استفاده اخلاقی از هوش‌مصنوعی را نیز مدنظر قرار می‌دهد.

    در این باره بیشتر بخوانید:
    - هوش مصنوعی چیست و چه کاربردهایی دارد؟


 
کد مطلب: 52874
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام