کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خدمات پشتیبانی اوراکل از سیستم‌های SaaS رایگان شد

23 خرداد 1397 ساعت 11:58

ایتنا - شرکت اوراکل بر اساس طرح جدید تصمیم دارد خدمات پشتیبانی از نرم افزارهای-به عنوان-خدمات خود را به صورت رایگان انجام دهد.


شرکت اوراکل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد از این پس به صورت کاملا رایگان و در قالب طرح جدید از تمامی کاربران سازمانی نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات (SaaS) خود پشتیبانی می‌کند.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از سی‌نِت، «مارک هورد» مدیر عامل اوراکل اخیرا از طرح جدید این شرکت برای پشتیبانی از کاربران رونمایی کرد و توضیح داد که از این طریق می‌کوشد کاربران با اپلیکیشن Fusion SaaS خدمات بیشتری را در اختیار بگیرند.
بر اساس طرح جدید اوراکل، کاربران سازمانی این شرکت هم اکنون می‌توانند از طریق اپلیکیشن مذکور به سیستم‌های Fusion ERP، EPM، HCM، Supply Chain، Manufacturing، فروش و خدمات دسترسی داشته باشند.
 



هورد در ادامه صحبت‌های خود تشریح کرد که طرح جدید پشتیبانی از نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات اوراکل بر اساس استانداردهای جدید SaaS در عرصه جهانی تعریف شده است و با این توضیح می‌توان پیش‌بینی کرد کاربران به کمک آن رضایت بیشتری را در پی خواهند داشت.

هورد در این خصوص گفت: «با توجه به اینکه صنعت نرم‌افزار جهان به سمت خدمات پردازش ابری گام برمی‌دارد، نسخه جدید اپلیکیشن ما به گونه‌ای طراحی شده است که از تمام ابزارهای مربوطه به صورت یکپارچه پشتیبانی می‌کند.»

او در ادامه اظهار داشت: «ما نیازمند آن هستیم که کاربران‌ سازمانی حوزه SaaS با انواع مختلف نیازهای خود بتوانند با سرعت بالا و هزینه کم، به صورت کاملا موفق به مشتریان خود دسترسی داشته باشند. برای پاسخگیی به این نیاز ما بهترین خدمات پشتیبانی از مشتری را در قالب Fusion SaaS ارایه کرده‌ایم».
 


کد مطلب: 52840

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52840/خدمات-پشتیبانی-اوراکل-سیستم-های-saas-رایگان

ايتنا
  https://www.itna.ir