۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰

گوگل قصد دارد پچ‌های امنیتی خود را به صورت منظم عرضه کند

ایتنا- گوگل برای عرضه منظم پچ‌های امنیتی، به کمک سازندگان تلفن اندروید نیاز دارد.
گوگل قصد دارد پچ‌های امنیتی خود را به صورت منظم عرضه کند
گوگل اعلام کرد که برای عرضه منظم پچ‌های امنیتی، به کمک تولیدکنندگان گوشی اندروید نیاز دارد. البته هنوز مشخص نیست که این نیاز، چگونه اعمال خواهد شد.
اخیراً در کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان گوگل، این شرکت اعلام کرد تعداد زیادی از کاربران، به لطف قرارداد جدیدی که با شرکت‌های همکار بسته شده است، تمایل دارند که پچ‌های امنیتی را به صورت منظم دریافت کنند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از ورج، دیوید کلایدرماکر، مدیر امنیت اندروید شرکت گوگل اذعان داشت: «هنگامی که میلیاردها کاربر داشته باشید، هدفی بزرگ پیش رو خواهید داشت و به همین خاطر، باید از قدرتمندترین قابلیت ممکن استفاده کرد. شرکت گوگل نیز تمام تلاش خود را روی ساختن یک پچ امنیتی گذاشته است. در حال حاضر این کار، باعث رشد شدید تعداد دستگاه‌ها و کاربرانی خواهد شد که از پچ‌های منظم امنینی استفاده می‌کنند.»

متأسفانه هیچ توضیحی در رابطه با این پچ‌ها ارائه نشده است. لازم است بدانیم که تعداد این بروزرسانی‌های امنیتی به چه صورت بوده و برای چه کسانی اعمال خواهد شد.
شایان ذکر است که گوگل هیچ‌کدام از موارد مذکور را اعلام نکرده است.
 
 
به نظر می‌رسد که این الزام صرفاً برای گوشی‌های جدیدی اعمال می‌شود که روی اوریو اجرا می‌شوند، اما تمام این موارد، در حد پیش‌بینی بوده و هیچ چیز مشخص نیست.
هنگامی که گوگل، پچ‌های امنیتی اندروید را به صورت ماهیانه منتشر کند، دیگر نیازی به سایر تولیدکنندگان گوشی هوشمند نیست. سرعت عرضه بروزرسانی تولیدکنندگان گوشی بسیار کم است.
 
گوگل به فکر راهی برای عرضه بروزرسانی برای کاربران خود است و در نظر دارد این کار را با سرعت بیشتری انجام دهد. حال به نظر می‌رسد که این شرکت در حال برداشتن گام‌هایی بلندتر در این راستاست و قصد دارد با ایجاد تغییراتی در قراردادهای همکاری خود با تولیدکنندگان موبایل، آنها را به عرضه مداوم و منظم پچ‌های امنیتی مجبور نماید.
 
کد مطلب: 52816
برچسب ها: ویندوز گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام