۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹

مایکروسافت به توسعه‌دهندگان ویندوز وعده داد: تا 95 درصد بازدهی

سر در آوردن از دلیل این تصمیم مایکروسافت کار چندان سختی نیست. این کمپانی می خواهد که تعداد اپهای اپ استورش هر چه بیشتر باشد؛ گذشته از این، کسب پنج درصد از فروش هر اپ بهتر از هیچ است.
مایکروسافت به توسعه‌دهندگان ویندوز وعده داد: تا 95 درصد بازدهی
 
مایکروسافت در گردهمایی سالانه خود با عنوان Build 2018 خبرهای خوبی برای توسعه‌دهندگان داشت: افزایش درآمد از اپ‌های Windows Store.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از اینکوایرر، سیستم جدید سهیم شدن در عواید سبب خواهد شد که توسعه‌دهندگان به سهم هنگفت 95 درصدی از فعالیتشان برسند؛ مایکروسافت درصد اندک باقیمانده را نیز برای هزینه‌های بالاسری برمی‌دارد.
 
این نکته در مورد کلیه اپ‌های موجود در Windows Store صدق می‌کند به جز Xbox که گزینه‌های درآمدی گیج‌کننده خاص خود را دارد.
 
با این حال، نکته مهم اینجاست که درآمد توسعه‌دهندگان به نحوه فروش اپ ایشان بستگی داشت. سهم 95 درصدی برای لینک‌های عمیقی (deep links) است که منتج به یک خرید شوند.
چنانچه ابزارهای تحلیلگر مایکروسافت به این نتیجه برسند که کسی از آنچه شما خلق کرده‌اید «یا هر یک از اموال تحت مالکیت مایکروسافت» استفاده نموده، در این صورت باز هم از سهم چشمگیر 85 درصدی بهره‌مند می‌شوید.
 


کشف دلیل این تصمیم مایکروسافت کار چندان سختی نیست. این شرکت در نظر دارد تعداد اپ‌های اپ استور آن، بیشتر شود؛ گذشته از این، کسب پنج درصد از فروش هر اپ بهتر از هیچ است.
 
با  ارائه قابلیت جدید "S Mode" برای ویندوز با تمرکز بر پلتفرم یکپارچه‌ ویندوز (UWP)، این اقدام مایکروسافت، گامی مضاعف به سمت گسترش هر چه بیشتر ویندوز به شمار می‌رود.
 
هنوز زمان مشخصی برای اجرایی شدن این مدل جدید پرداختی در سال 2018 اعلام نشده است. و هنگامی که زمان مناسب آن فرا برسد، از توسعه‌دهندگان خواسته خواهد شد پس از پذیرش برخی ضوابط و شرایط جدید «توافقنامه توسعه‌دهندگان» فعالیت در فضای جدید را آغاز و از نتایج آن بهره‌مند شوند.
 
کد مطلب: 52794
برچسب ها: مایکروسافت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام