۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴

اصلاحیه در آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10

برخی از کاربرانی که اولین آپدیت در تاریخ 30 آوریل 2018 برای ویندوز 10 را دریافت نموده اند مشکل فریز شدن صفحه و دیگر مشکلات احتمالی مرتبط با درایور را گزارش نموده اند.
اصلاحیه در آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10
 
برخی از کاربرانی که اولین آپدیت در تاریخ 30 آوریل 2018 برای ویندوز 10 را دریافت نموده‌اند، مشکل فریز شدن صفحه و دیگر مشکلات احتمالی مرتبط با درایور را گزارش نموده‌اند. عده دیگری نیز با همین مشکل در زمان استفاده از فایرفاکس، آفیس و کد ویژوال استودیو مواجه شده‌اند. خبرهایی نیز درباره توقف عملکرد ماوس مطرح شده است.
 
به گزارش سرویس اخبار جدید تکنولوژی از رایورز به نقل از zdnet، جس کن یکی از عوامل مایکروسافت در فروم جامعه این شرکت گفت که مایکروسافت مطلع است که «برخی از دستگاه‌ها ممکن است در زمان استفاده از برخی از اپ‌ها، همچون 'Hey Cortana' یا کروم، پس از نصب آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10 با مشکل هنگ یا فریز مواجه شوند.»
 
مایکروسافت بر روی رفع این مشکل کار می‌کند و در صدد است که آن را در بروزرسانی ماهانه جدید ارائه نماید، آپدیتی که قرار است مایکروسافت آن را از طریق Windows Update در اختیار تعداد بیشتری از کاربران قرار دهد.
 


وی به کاربران توصیه نمود تا در صورت فریز شدن دستگاهشان، دکمه‌های windows + Ctrl + Shift + B را همزمان فشار دهند.
 
کاربران تبلت می‌توانند به طور همزمان دکمه‌های افزایش و کاهش صدا را سه بار ظرف دو ثانیه فشار دهند. کاربران لپ‌تاپ همچنین می‌توانند درب دستگاه را باز و بسته کنند.
 
سایت آلمانی WindowsUnited نیز چند مشکل را گزارش نموده است، از جمله کار کردن میکروفون، تأخیر در واکنش‌های ماوس و کار نکردن Microsoft Edge.
 
گفتنی است اولین بروزسانی آوریل 2018 ویندوز 10 اخیراً برای برخی از 700 میلیون کاربر ویندوز 10 ارائه شد. مایکروسافت برخی قابلیت‌های جدید را به این ویندوز 10 جدید -یعنی ویرایش 1803- اضافه نموده و برخی از قابلیت‌های قدیمی را حذف نموده است.
 
کد مطلب: 52792
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام