۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴

ترک اعتیاد به گوشی را با اندروید بعدی تجربه کنید!

ایتنا - نسخه بعدی اندروید، با بررسی دفعات باز و بسته کردن قفل گوشی، تعداد باز کردن نوتیفیکشن‌ها و مصرف باتری میزان اعتیاد به گوشی را اعلام می‌کند!
ترک اعتیاد به گوشی را با اندروید بعدی تجربه کنید!


جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید P، به کاربران امکان می‌دهد تا از اعتیاد خود به گوشی‌های هوشمند بکاهند و بدین ترتیب به سلامتی خود اهمیت بیشتری بدهند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از ایسنا، بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اعلام کرده‌اند که جدیدترین نسخه از سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید، موسوم به اندروید پی، به قابلیت «سلامتی دیجیتال» مجهز است که به کاربران امکان می‌دهد با نظارت و کنترل وضعیت سلامتی خود، از گوشی‌های هوشمند استفاده کمتری کنند و بدین ترتیب، وضعیت سلامتی خود را بهبود ببخشند.

قابلیت «سلامتی دیجیتالی» یا Digital Wellbeing در اندروید P قادر خواهد بود با بررسی و تحلیل هوشمندانه دفعات باز و بسته کردن قفل گوشی، روشن و خاموش کردن صفحه نمایش گوشی، تعداد باز کردن اعلان و نوتیفیکشن‌های گوشی، مصرف باتری، مصرف اینترنت دیتا یا وای فای و بلوتوث، میزان تقریبی استفاده کاربران از گوشی هوشمندشان را تخمین زده و به آن‌ها با نمایش نمودار دقیقی، هشدار بدهد که آن‌ها به موبایل و اینترنت معتاد شده‌اند، بنابراین باید به فعالیت‌های بدنی، فیزیکی و همچنین سایر سرگرمی‌های سالم همچون کتاب خوانی، ورزش، پیاده روی، بیرون رفتن با دوستان و خانواده و غیره بپردازند.

این قابلیت جدید در تازه‌ترین نسخه سیستم عامل اندروید بدان معناست که مشکل اعتیاد کاربران به گوشی‌های همراه یک چالش بسیار مهم و اساسی در جهان به شمار می‌رود و باید غول‌های تکنولوژی فکری به حال برطرف کردن آن کنند.
کد مطلب: 52780
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام