۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

ایلان ماسک با زباله خانه‌سازی می‌کند

ایتنا - کارشناسان هنوز به درستی نمی‌دانند که نخاله‌ها و زباله‌های ناشی از حفر تونل‌های زیرزمینی به چه شکل می‌توانند به آجرهای مقاوم تبدیل شوند و از آنها در ساخت خانه استفاده شود.
ایلان ماسک با زباله خانه‌سازی می‌کند
«ایلان ماسک» بنیانگذار و مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا به صورت همزمان کسب و کار دیگری را با نام «بورینگ کمپانی» راه‌اندازی کرده است و طی آن می‌کوشد با حفر تونل، نسل جدیدی از خدمات را در اختیار مردم بگذارد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی به نقل از سی‌نت، ماسک به تازگی با انتشار توئیتی روی صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر توضیح داد: «بورینگ کمپانی قصد دارد خاک‌های به دست آمده از حفاری تونل‌ها را برای ساخت آجر و در نهایت ساخت خانه‌های مسکونی ارزان قیمت مورد استفاده قرار دهد».

آقای ماسک شرکت «بورینگ کمپانی» را در سال 2016 میلادی تاسیس کرد تا به کمک آن بتواند با استفاده از میان‌برهای زیرزمینی، امکان حمل و نقل با سرعت بسیار بالا را فراهم کند و ترافیک جاده‌ای را کاهش دهد.

ماسک تاکنون سعی کرده است برای تامین پول مورد نیاز این پروژه محصولات عجیب از جمله کلاه یا شعله‌افکن را به فروش برساند و آخرین اقدام در این زمینه ساخت آجر از خاک‌ تونل‌های حفره شده است تا با آن خانه‌سازی انجام شود.
 

پروژه جدید ماسک برای آجرسازی بسیاری عجیب به نظر می‌رسد.
او پیش‌تر اعلام کرده بود قصد دارد خانه‌های را شبیه به اسباب‌بازی‌های LEGO تولید کند و هم اکنون آجرهایی که قرار است بسازد بر اساس همین طرح ساخته می‌شوند.
این آجرها در اصل زباله‌های ناشی از حفر تونل‌های «بورینگ کمپانی» هستند.

کارشناسان هنوز به درستی نمی‌دانند که نخاله‌ها و زباله‌های ناشی از حفر تونل‌های زیرزمینی به چه شکل می‌توانند به آجرهای مقاوم تبدیل شوند و از آنها در ساخت خانه استفاده شود.
 
کد مطلب: 52760
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام