۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

شیوه های جا افتادن فرهنگ سازمانی در شرکت‌های ابری

ایتنا - در رده بندی شرکت‌های خدمات ابری، کارکنان در شرکت‌های برتر مشخصا به ترویج شفافیت در محل کار، مجرب بودن مدیران ارشد با روابط قوی و شرکتهای ماموریت محور با فرهنگ‌های منحصر به فرد به عنوان مزایای ویژه اشاره نمودند.
شیوه های جا افتادن فرهنگ سازمانی در شرکت‌های ابری
 
رضایت کارکنان و فرهنگ سازمانی می‌توانند شاخص‌های کلیدی سلامت و پتانسیل رشد یک شرکت باشند و 35 شرکتی که در جمع شرکت‌های ابری عالی‌رتبه Battery Ventures و Glassdoor قرار گرفته‌اند از این مزیت مهم درون سازمانی بهره‌مندند.
این لیست از مرورهای آنلاین شرکت‌های ابری B2B دارای بیش از 200 کارمند و شرکت‌های عمومی که ارزش سازمانی آنها دست کم 500 میلیون دلار بوده، گردآوری شده است.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از سیودایو، شرکت‌های Algolia، Asana و Canopy Tax با پیشی گرفتن از دیگر شرکت‌های خصوصی، نمره تقریباً کامل 4.9 از 5 را بدست آوردند.
در حوزه عمومی، HubSpot جایگاه نخست را در گروه شرکت‌های عمومی با امتیاز 4.6 کسب نمود و Ultimate Software، Guidewire Software و SendGrid هر کدام با امتیاز 4.5 پس از آن قرار گرفتند.
 
در رده‌بندی شرکت‌های خدمات ابری، کارکنان در شرکت‌های برتر مشخصاً به ترویج شفافیت در محل کار، مجرب بودن مدیران ارشد با روابط قوی و شرکت‌های مأموریت محور با فرهنگ‌های منحصر بفرد به عنوان مزایای ویژه اشاره نمودند.
 
شرکت‌های تکنولوژی که به طور ویژه به عنوان یکی از بهترین‌ها در میان صنایع مختلف برای کار از آنها یاد می‌شود، یک بلوک یکدست نیستند و هر زمینه، نقایص و مزایای خود را دارد. با رشد فزاینده اهمیت خدمات ابری، تعداد شرکت‌هایی که در این فضا به رقابت می‌پردازند گسترش یافته که باعث شده است Glassdoor سطح حداقل نمرات خود را بالاتر برده و از حداقل نمره 4.1 پارسال به نمره 4.4 در سال 2018 برسد.  
 


این جهش 0.3 امتیازی در حداقل نمره برای شرکت‌های ابری معنادار است، چه بدان معناست که مدیران عامل نمی‌توانند بی‌توجه بمانند، بلکه باید به طور مداوم در مشارکت رضایتمندی کارکنان و فرهنگ سازمانی سرمایه‌گذاری کنند.
 
برای شرکت‌هایی که نیروی کار آنها در مناطق مختلف فعال هستند، حفظ فرهنگ قوی و روحیه کاری در میان کارکنان ممکن است دشوار باشد. اما شرکت‌های پراکنده‌تر به تدریج راه‌هایی برای مقابله با چالش‌ها و ورود به این لیست پیدا می‌کنند، مانند شرکت Algolia که کارکنانش به تعدادی برابر در شهرهای پاریس و سان‌فرانسیسکو مشغول بکار هستند.  
 
25 شرکت خصوصی رده‌بندی شده در این لیست، امتیازاتی از 4.6 تا 4.9 گرفتند، در حالی که 10 شرکت عمومی امتیازاتی بین 4.3 تا 4.6 بدست آوردند.
به نظر کارشناسان، به سختی می‌توان دلایل مشخصی برای این تفاوت ذکر نمود، اما می‌توان از جمله به این موارد اشاره کرد که شرکت‌های عمومی پاسخ‌گویی بیشتری در قبال بازار دارند و عموماً بزرگ‌تر بوده و دارای کارکنان بیشتری هستند.
 
کد مطلب: 52736
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام