۰
plusresetminus
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۸

مردی که به خاطر دامنه france.com از کشور فرانسه شکایت کرد

ایتنا - «جین-نوئل فریدمن» از سال 1994 میلادی صاحب دامنه اینترنتی france.com بود و مبتنی بر آن یک کسب و کار کاملا موفق بنا کرد.
مردی که به خاطر دامنه france.com از کشور فرانسه شکایت کرد
یکی از شهروندان فرانسه با مطرح کردن پرونده قضایی از «کل کشور فرانسه» شکایت کرده است و می‌گوید دولت این کشور دامنه اینترنتی france.com که پیش‌تر به وی تعلق داشت را به زور از آن خود کرده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی به نقل از اینکوئیرر، «جین-نوئل فریدمن» از سال 1994 میلادی صاحب دامنه اینترنتی france.com بود و مبتنی بر آن یک کسب و کار کاملا موفق بنا کرد.
در این کسب و کار کیوسک‌های دیجیتالی فرانسوی مبتنی بر خدمات یک شرکت آمریکایی فروخته می‌شد.

او برای سال‌های طولانی در این سایت اینترنتی کسب و کار خود را مدیریت کرد و توانست درآمد قابل ملاحظه‌ای به دست آورد.
در این میان «وزارت امور خارجه فرانسه» نیز همکاری‌هایی را در کنار فریدمن انجام داده بود.

سپس در سال 2015 میلادی همه چیز تغییر کرد و «وزارت امور خارجه» با طرح یک شکایت قضایی از فریدمن، دامنه اینترنتی او را از آن خود کرد.
او در مورد این پرونده درخواست تجدیدنظر کرد و دادگاه فرانسه با بررسی‌های لازم اظهار داشت که دامنه france.com نام کشور فرانسه است و مالکیت آن می‌بایست در اختیار دولت فرانسه باشد.

با همه این اتفاقات فریدمن قانع نشد و هفته گذشته یک پرونده قضایی جامع را علیه دولت فرانسه تشکیل داد و ادعا کرد که آنها مال شخصی وی را سرقت کرده‌اند.

این پرونده قضایی هم اکنون بار دیگر در دادگاه عالی پاریس پیگیری می‌شود و هنوز به درستی مشخص نیست بر اساس آن دولت فرانسه مغلوب می‌شود یا فریدمن.
 
کد مطلب: 52677
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام