۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۴

ابزار برنامه‌نویسی هوش مصنوعی DeepCode به توسعه‌دهندگان برای بهبود ساختار برنامه کمک می‌کند

ایتنا - یک ابزار برنامه نویسی جدید کارآمد عرضه شده که توسعه دهندگان شدیدا مشتاق آن هستند.
ابزار برنامه‌نویسی هوش مصنوعی DeepCode به توسعه‌دهندگان برای بهبود ساختار برنامه کمک می‌کند
 
به تازگی، ابزار برنامه‌نویسی جدید و کارآمدی عرضه شده که توسعه‌دهندگان شدیداً مشتاق آن هستند.
 
به گزارش سرویس اخبار جدید تکنولوژی از رایورز به نقل از اینکوایرر، سیستم استارتاپ زوریخی DeepCode اساساً یک کمک گرامری برای کدنویسان به شمار می‌رود. این ابزار، کد را از طریق یک زبان متشکل از صدها هزار قاعده کدینگ آنالیز نموده و بهبود می‌بخشد؛ DeepCode کتابخانه‌های Github عمومی و خصوصی را خوانده و به شما می‌گوید چگونه مشکلات موجود را رفع نموده و اجرای برنامه‌ها را بهبود ببخشید.
 
DeepCode توسط تیمی بنیان گذاشته شده که در زمینه کدینگ اپ‌های هوش‌مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین تجربه دارد و اعضای آن وسلین رایچف، پیشکسوت گوگل و مشاورانی به نام‌های مارتین وچف و بوریس پاسکالف هستند.
 


پاسکالف به TechCrunch گفت: «ما یک پلتفرم منحصر بفرد داریم که کد نرم‌افزاری را به همان صورتی درک می‌کند که پلتفرم غلط‌یاب گرامری، زبان مکتوب را درک می‌کند. این طرح منحصر بفرد، امکان میلیون‌ها دلار صرفه‌جویی را در حوزه توسعه نرم‌افزاری فراهم آورده و در نتیجه، کمک شایانی به تحول این صنعت در راستای سنتز کاملاً مستقل کد خواهد نمود.»
 
گفته می‌شود این ابزار برنامه‌نویسی، عملکرد خوبی داشته و به بهبود فایل‌ها در کتابخانه‌های عمومی کمک می‌کند. در تست انجام شده توسط این نشریه، این رفع ایرادها از رفع غلط‌های نوشتاری کدها تا ارائه پیشنهاداتی برای کدی که ممکن است واقعاً در فراخوانی توابع، جایش خالی باشد را شامل می‌شود.
 
همچنین گفته شده است که این ابزار، توصیه‌هایی را بر مبنای حجم بالای کد در جایی که می‌تواند چیزهایی را بیابد که انسان‌ها نمی‌توانند بیابند، ارائه می‌کند.
 
به گزارش ایتنا پاسکالوف توضیح داد که «ما پلتفرمی را ساختیم که هدف اصلی کد را درک می‌کند. ما به طور خودگردان، میلیون‌ها مخزن را درک نموده و تغییراتی که توسعه‌دهندگان انجام می‌دهند را یادداشت می‌کنیم. سپس موتور هوش مصنوعی‌مان را با آن تغییرات آموزش می‌دهیم و می‌توانیم پیشنهادهای منحصر بفردی برای تک‌تک کدهای آنالیز شده توسط پلتفرممان ارائه نماییم.»
 
وی افزود که این شرکت بیش از 250 هزار قاعده دارد که روز به روز در حال رشد هستند.
وی همچنین گفت: «رقبای ما ناچارند به صورت دستی قاعده‌سازی کنند و بزرگ‌ترین رقیبمان، با وجود چندین سال تلاش، 3 تا 4 هزار قاعده دارد.»


      در این باره بیشتر بخوانید:
      - هوش مصنوعی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
 
 
کد مطلب: 52662
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام