کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجرای آزمایشی یک قالب جدید برای امتحان کردن بازی‌ها

4 ارديبهشت 1397 ساعت 1:27

ایتنا- فیس‌بوک قصد دارد که یک فرمت جدید و قابل بازی برای بازی‌ها پیاده کند که بر اساس این فرمت، دیگر هیچ نیازی به نصب آن بازی نخواهد بود.


فیس‌بوک، اجرای آزمایشی یک طرح جدید را آغاز نموده است. بر اساس این طرح جدید، یک فرمت قابل بازی ارائه می‌گردد که در آن چندین توسعه‌دهنده بازی شرکت می‌کنند.
این فرمت به کاربران اجازه می‌دهد پیش از نصب بازی، آن را امتحان نموده و همچنین از اشغال بیهوده و بیش از اندازه فضای درایو، جلوگیری می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از ونچربیت، فیس‌بوک قصد دارد در گردهمایی F8 که اول و دوم ماه مه سال 2018 و در سن‌خوزه کالیفرنیا برگزار می‌گردد، بیشتر به این قالب بپردازد و آن را به صورت کامل برای دنبال‌کنندگان تشریح کند.
 
برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان بازی، رهبران عرصه دیجیتال بوده و از طرفی، مردم دوست دارند پیش از خرید بازی، حداقل یک بار آن را امتحان نمایند و به همین خاطر نیز فیس‌بوک تصمیم گرفت تا با طراحی این قالب، طعم بازی پیش از خرید را به افراد بچشاند.

 
کلی مک‌لین، مدیر برند و ویدئو فیس‌بوک در این زمینه اذعان داشت: «تصور ما این است که قالب بازی می‌تواند کاری کند که افراد، انتخاب بهتری داشته باشند و بتوانند بازی را پیش از خریدن، به طور نسبی شناخته و میزان علاقه خود بدان را بسنجند و از طرفی، فضای سیستم آنها نیز اشغال نمی‌شود.»
 
افرادی که تاکنون از این قالب بازی استفاده کرده‌اند، نظر مثبت خود راجع به آن را اعلام نموده‌اند. پیش‌بینی فیس‌بوک این است که قالب موردبحث، مقبول افتاده و افراد بتوانند از این قالب نهایت استفاده را داشته باشند.
 
فیس‌بوک اعلام کرد: «از محرک‌های اصلی طراحی این قالب، رشد ویدئو مخصوصاً در حوزه موبایل است. در فیس‌بوک، نیمی از تبلیغات، دربردارنده محتوای ویدئویی هستند و به همین خاطر، لازم است چنین فرمت‌هایی طراحی شده تا افراد بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.»
 


کد مطلب: 52578

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52578/اجرای-آزمایشی-یک-قالب-جدید-امتحان-کردن-بازی-ها

ايتنا
  https://www.itna.ir