۱
۱
plusresetminus
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۳

erp چیست؟ اهداف کاربرد و مزایای erp در یکپارچه سازی سازمان

erp چیست؟ در این مقاله به بررسی مزایای erp و اهداف erp و همچنین کاربرد erp در افزایش سرعت امور سازمانی و همچنین یکپارچه سازی منابع شرکت ها و سازمان ها می پردازیم. پس با ما همراه باشید.
erp چیست؟ اهداف کاربرد و مزایای erp در یکپارچه سازی سازمان
به گزارش سرویس اخبار فناوری به نقل از واحد تولید و پشتیبانی نرم افزار erp آرین سیستم، کاربرد erp در سرتا سر بخش‎ها و توابع سازمانی برای اندازه‎گیری عملکرد سازمان و افزایش کارایی عملیات سازمان بسیار ارزشمند است. شرکت‎ها در مواجه با افزایش رقابت و پاسخ به یکپارچه سازی اطلاعات سازمانی به این نتیجه رسیده اند که با سیستم erp به منظور حفظ طولانی مزایای erp به عنوان یک مزیت رقابتی، فرآیندهای کسب و کار خود را تسهیل و سرعت ببخشند. در ادامه بیشتر درباره نرم افزار erp به عنوان یک راه حل فرآیندسازی و سرعت بخشیدن به یکپارچگی اطلاعات توضیح خواهیم داد. لزوم پیاده سازی اهداف erp امروزه در کشورمان بسیار پراهمیت شده است که در این مقاله قصد داریم اشاره ای نیز به این موضوع داشته باشیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانیم بخوبی پرسش erp چیست شما عزیزان را پاسخگو باشیم.
 
سرعت یکپارچگی اطلاعات مالی و سفارش مشتری
ارزیابی واحدهای مختلف یک سازمان و اطلاع داشتن مدیران از عملکرد کارکنان و دسترسی به گزارشات مالی، وجود کاربرد erp را در سازمان بسیار ضروری می کند. وقتی که همه کارکنان از نرم افزار erp ایرانی و حرفه ای مشابه استفاده کنند، تسریع و یکپارچگی اطلاعات در این بازار پر رقابت که تمام هدف آنها رسیدن به سطح مطلوب رضایت مشتریان است، به مدیران کمک می کند به طور همزمان امور مربوط به تولید و خدمات را هماهنگ و مدیریت کنند و این یکی از پر رنگ ترین مزایای erp می باشد.
 
افزایش سرعت در استاندارد سازی تولید
روش‎های زیادی برای استانداردسازی مراحل یکپارچه سازی اطلاعات در جهت کاهش هزینه و زمان تولید وجود دارد. اما کاربرد erp به عنوان راهکار افزایش بهره وری و صرفه جویی در کاهش سرمایه، انتخاب بسیاری از مدیران موفق و امروزی می باشد.
 
بررسی ویژگی های نرم افزار erp حرفه ای | <a href='https://www.itna.ir' target='_blank'>ایتنا</a>

ویژگیهای یک نرم افزار erp با کیفیت چیست؟
از جمله مزایای پیاده سازی برنامه erp علاوه بر افزایش سرعت در ثبت اطلاعات می توان افزایش در بهبود بهره وری و بازده تولیدی و کاهش هزینه ها با استانداردسازی فرآیندهای سازمانی را نام برد. اما خب با اینکه کاربرد erp برای کسب و کار یک سری امکانات و نتایج مثبت را نمایش می دهد اما این شما هستید که با توجه به کسب و کار و مشخص بودن کار‎های سازمانی خود لازم است یک سری ویژگی را با توجه به اهداف erp در زمان بررسی و تحقیق قبل از خرید در نظر بگیرید. قابلیت و مزیت‎هایی همچون :
 
گزارش نویسی : تهیه گزارشات و فعالیت‎های قابل تنظیم و فهم منابع انسانی یکی از مزایای erp برای پاسخ به درخواست‎های پیچیده مدیران بدون نیاز به استفاده از تکنولوژی خاص و با سریع ترین زمان ممکن است.
 
امنیت : استفاده از کاربرد erp به عنوان یک راهکار سیستم منابع سازمانی با تنظیم دسترسی کاربران به داده‎ها همچون اطلاعات مشتریان توانسته است در تضمین و ثبات امنیت داده‎ها به صورت چشمگیری موفق باشد. یکی از اهداف erp تامین امنیت با محدود کردن دسترسی کاربران به اطلاعات حساس باید به خوبی تعریف و طراحی شده باشد.
 
خدمات دهی به مشتریان : سازمان‎ها همیشه به دنبال راهکارهایی برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان بوده اند. دسترسی دقیق و سریع به اطلاعات از بهترین مزایای erp می باشد که موجب شده ضمن در اختیار داشتن سوابق و تاریخچه مشتریان، مسئولان سازمانی ارتباط بهبود یافته ای با مشتریان خود داشته باشند.
 
از این مزایای erp و همچنین اهداف erp و قابلیت‎‏های آن اینگونه می توان نتیجه گرفت که سازمان‎ها باید بتوانند راهکاری در جهت مدیریت اطلاعات خود با دیگر واحدها ایجاد کنند. اطلاعات نرم افزار اتوماسیون اداری به عنوان یکی از با اهمیت ترین نرم افزارهای سازمانی که تمام اطلاعات سازمان از نامه‎های درون و برون سازمانی گرفته تا اسناد را در بر می گیرد باید قابلیت سازماندهی با اطلاعات نرم افزارهای دیگر را به کمک erp داشته باشد. این مقاله توسط واحد erp آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قابلیت های  نرم افزار erp ایرانی  می‌توانید به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه و با کارشناسان پشتیبانی و فروش آرین سیستم در ارتباط باشید.
کد مطلب: 52559
نام شما
آدرس ايميل شما


محمد یارانی
feedback
Iran, Islamic Republic of
ممنون بابت مقاله خوب تون. نرم افزار erp ایرانی استفاده میکنیم برای حمایت از کالای ایرانی. از کیفیت و خدمات هم راضی هستیم.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام