۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶

چرا مایکروسافت در حال تقویت محصولات ابری AI وIoT  خود است؟

مایکروسافت در حال کار بر روی تسریع توسعه و استقرار اینترنت اشیاء (IoT) و هوش مصنوعی (AI) و هوش مصنوعی با همکاری C3 IoT است
چرا مایکروسافت در حال تقویت محصولات ابری AI وIoT  خود است؟
مایکروسافت در حال کار در زمینه توسعه و استقرار اینترنت اشیاء (IoT) و هوش مصنوعی (AI) و هوش مصنوعی با همکاری شرکت C3 IoT است؛ این شرکت، اخیراً و به صورت رسمی خبر داده که این فعالیت خود را تسریع نموده است.
گفته شده این همکاری حاصل از تلفیق «PaaS بهره‌وری بالا و بدون نیاز به برنامه‌نویسی» با امکانات C3 IoT و کاملاً مناسب برای کسب‌وکارهایی است که از پلتفرم ابری آژور این شرکت استفاده می‌کنند.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از ciodive، مشارکت پلتفرم C3 IoT برای مشتریان، از جمله Shell و 3M، امکان گسترش راهکارهای هوش مصنوعی برای مشتریان و بهبود کارایی در زمینه طراحی و تحویل را فراهم می‌سازد.
گفتنی است C3 IoT سال‌هاست که در حال استفاده از پلتفرم ابری AWS بوده و از دید صاحبنظران، صلاحیت‌ در حوزه‌های IOT، یادگیری ماشینی و داده‌های بزرگ در «شبکه شریک AWS» را داراست.

مطابق این گزارش، این جدیدترین بیانیه مشارکت مایکروسافت از زمان رونمایی از یک سازمان عمده در اواخر ماه مارس است که بنا به گفته مدیران، از اولویت تزریق هوش‌مصنوعی به محصولات و سرویس‌ها برخوردار خواهد بود.
 


ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت، نقشه راهی را برای این شرکت مشخص نموده است که بر کلاینت‌های بنگاهی و تکنولوژی‌های هوش مصنوعی متمرکز می‌باشد؛ ضمن اینکه همکاری مزبور، ارتقاء قابلیت‌های مایکروسافت در حوزه‌های IoT و AI در فضای ابری را در پی خواهد داشت.
 
شایان ذکر است که رقبای این شرکت در فضای IoT صنعتی، همچون اوراکل، پیش از این سرگرم تقویت قابلیت‌های هوش مصنوعی در شبکه‌های اینترنت اشیاء بوده‌اند. به عنوان مثال، این شرکت در پاییز سال گذشته کارکردهای هوش مصنوعی drag-and-drop را به پلتفرم IoT خود افزود که باعث کاهش نیاز به دانش تخصصی در استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌شود.
در فضای ابری، AWS اخیراً شاهد این بود که یکی از مشتریان پیوندهای خود را با نزدیک‌ترین رقیب ابری خود تقویت نمود.

بیشتر شرکت‌ها از ارائه‌دهندگان متعدد خدمات ابری یا یک مدل ابری استفاده می‌کنند و مایکروسافت شدیداً در تلاش برای کسب برتری در این بازار است، هر چند هنوز با آمازون فاصله زیادی دارد.
با این وجود، مایکروسافت در فضای ابری از نظر محصولات SaaS قوی در فضای ابری پیشرو است و با تقویت نفوذ خود در قابلیت‌های ابری دیگر، همچون AI و IoT، در موقعیت بهتری برای سبقت گرفتن از AWS در حوزه سرویس‌های سازمانی قرار دارد.
کد مطلب: 52517
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام