۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

رشد روز افزون راهکارهای شخص ثالث

ایتنا - نسخه‌های اولیه اپلیکیشن‌های موبایل برای بانکداری آنلاین به سادگی پوسته های مرورگر بودند.
رشد روز افزون راهکارهای شخص ثالث


به گزارش ایتنا از کسپرسکی آنلاین، در عصر دیجیتال گونه‌های مختلف کسب‌وکارها به سمت آنلاین شدن پیش می روند. در حالی که تحولات دیجیتال مزیتی عالی محسوب می شود و باعث ایجاد فرصت‌های  جدید می‌گردد اما می‌تواند خطرات بسیاری را به همراه داشته باشد و تنها به منفعت کسب و کارها ختم نشود. مجرمان سایبری نیز از رشد تکنولوژی های جدید برای فعالیت‌های مخرب خود احساس خشنودی می‌کنند.

به طور کلی، محصولات و خدمات دیجیتال در امتداد خطوط استاندارد در حال رشد هستند.
  • افراد با استعداد ایده‌های نوآورانه‌ای را ایجاد می‌کنند؛
    یک محصول کاربر پسند بر اساس این نوآوری ایجاد می‌شود؛
    مجرمان سایبری راهی را برای اکسپلویت (بهره برداری) از محصول می‌یابند؛
    توسعه دهندگان و سازندگان مجبور به ساختن محصولات ایمن‌تر می‌شوند؛
برای این مورد یافتن نمونه کار دشواری نیست. نسخه‌های اولیه اپلیکیشن‌های موبایل برای بانکداری آنلاین به سادگی پوسته های مرورگر بودند. نسل‌های بعدی آن‌ها دارای راهکارهای امنیتی منحصر هستند که برای جلوگیری از نشت اطلاعات به کار برده می شوند. در حال حاضر محصولات دیگر نیز همان راه را دنبال می کنند: اپلیکیشن های اجتماعی، ابزارهای تحلیلی و حتی بازی‌ها بایستی امنیت را معیار اصلی قرار دهند.

در یک دنیای ایده‌آل، مورد سومی که در بالا به آن اشاره کردیم حذف می شود و مورد دوم و چهارم ادغام می شوند. اما این موضوع خود به خود اتفاق نخواهد افتاد بسیاری از توسعه دهندگان هیچ کارشناس امنیت اطلاعاتی را در زمینه‌ی کاری خود ندارند.

توسعه مستقل فناوری های غیر اصلی، بیهوده‌ترین کار در زمان های مفید است. اول از همه هزینه‌ای که صرف آن می شود. در ثانی، مانند اختراع دوباره چرخ است. خوشبختانه نیاز نیست که بیش از حد هزینه شود و دوباره چرخ اختراع شود. بیش از دو دهه است که یک کمپانی نه تنها راهکارهای امنیتی مستقل بلکه فناوری‌هایی را که برای محافظت از محصولات و مشتریان وجود دارد و از آنها در برابر آخرین حملات سایبری محافظت می کند، ایجاد کرده است. همانطور که حدس می‌زدید این کمپانی، لابراتوار کسپرسکی است.

ما تکنولوژی خود را با کیت های توسعه یافته‌ نرم افزارها و اطلاعات مربوط به تهدیدات سایبری جدید ارائه می دهیم. فناوری‌های ما هم به صورت نرم‌افزاری و هم به صورت سخت افزاری با یکدیگر ترکیب شده اند. در اینجا تکنولوژی های اصلی قابل دسترس برای تطبیق ذکر شده‌‌اند:
  • آنتی ویروس  SDK کسپرسکی، مجموعه‌ای از ابزارها است که امکان ادغام موتور آنتی ویروس را فراهم می کند؛
    آنتی اسپم SDK کسپرسکی، آخرین ابزار برای محافظت از ایمیل مقابل اسپم و فیشینگ‌ها؛
    لیست سفید کسپرسکی، اعتبار سنجی داده‌ها برای تشخیص بین برنامه‌های اعتماد شده و غیر قابل اعتماد؛
    امنیت موبایل SDK کسپرسکی، مجموعه‌ای از ابزارها است که از برنامه‌های مبتنی بر اندروید و iOS محافظت می‌کند؛
    فیلتر وب کسپرسکی، سرویس موتور و ابر برای حفاظت از کاربران مقابل سایت‌های فیشینگ یا مخرب و محدود کردن دسترسی برای محتوای نامناسب؛
    تکنولوژی جمع‌آوری سایت‌های مخرب و فیشینگ کسپرسکی، این سیستم قادر است در لحظه اطلاعات را توسط سیستم داخلی اش جمع آوری کند و سایت‌های مخرب و فیشینگ و همین طور ماسک‌ها و آدرس‌ها را از هم تطبیق دهد؛
    آنتی ویروس کسپرسکی برای UEFI که قادر است راه اندازی امن سیستم عامل را تضمین کند، آن را در سطح EFI اجرا کند و روت کیت و بوت کیت‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد؛
    آنتی بات نت کسپرسکی، اطلاعات مربوط به بات نت آدرس‌های C&C و سایر تهدیدات را جمع آوری می‌کند (تشخیص تغییرات ترافیک داده کامپیوتر و زیرساخت با بات نت آدرس‌های C&C شناخته شده به یک تهدید فعال که نیازمند بررسی است).
تکنولوژی های ما توسط صدها شریک در سراسر جهان مورد اعتماد قرار گرفته است.
 
کد مطلب: 52509
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام