۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۳

تازه‌های گوگلی: به‌روزرسانی Android Messages، قابلیت ویژه Google Lens و ورود ابزار موسیقی Deezer

ایتنا - با نزدیک‌ شدن کنفرانس سالانه Google I/O، خبرهای بزرگ در این زمینه بیشتر منتشر می‌شود. اما تا آن زمان اعلامیه‌های دیگر این غول اینترنتی نیز انتشار می‌یابند، از جمله برخی به‌روزرسانی‌های جدید که در اینجا نگاهی به آنها خواهیم انداخت.
تازه‌های گوگلی: به‌روزرسانی Android Messages، قابلیت ویژه Google Lens و ورود ابزار موسیقی Deezer
 
با نزدیک‌ شدن کنفرانس سالانه Google I/O، خبرهای بزرگ در این زمینه بیشتر منتشر می‌شود. اما تا آن زمان اعلامیه‌های دیگر این غول اینترنتی نیز انتشار می‌یابند، از جمله برخی به‌روزرسانی‌های جدید که در اینجا نگاهی به آنها خواهیم انداخت.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از اینکوایرر، بسیار محتمل است که تلاش‌ها برای یک پلتفرم پیام‌رسان واحد در اندروید و کروم به زودی به نتیجه خواهد رسید.
به نظر می‌رسد که "Android Messages" به هر دوی اینها اضافه می‌گردد. احتمالاً این قابلیت دربرگیرنده SMS، هنگ‌اوتس، Allo و Duo خواهد بود. اما محتمل‌تر اینکه امکان ارسال پیام متنی از دسکتاپ فراهم می‌شود که قابلیت جذابی خواهد بود.
 
همچنین دستیار عکس هوش مصنوعی Google Lens گوگل که به دستگاه‌های اندرویدی راه یافته است اکنون می‌تواند حتی نژاد برخی حیوانات موجود در عکس‌ها مانند سگ و گربه را تشخیص دهد.
تاکنون فرصت تست آن را نیافته‌ایم، لیکن چون سال‌هاست تیم هوش مصنوعی گوگل بر روی آن مشغول کار بوده است، انتظار می‌رود عملکرد خوبی داشته باشد.  
 


Google Assistant این هفته پشتیبانی از Deezer را، پس از ورود به Amazon Alexa، افزوده است. اکنون می‌توانید این سرویس موسیقی فرانسوی را به جای Spotify یا البته Google Play Music به عنوان ابزار مرجع موزیک خود قرار دهید.
 
نهایتاً اینکه، از میان شنیده‌ها درباره اندروید P، به نظر می‌رسد که اپ شماره‌گیر جدید آن، کلیدی در اختیار شما قرار خواهد داد تا تماس‌های اسپم را مستقیماً به پست صوتی انتقال دهید. اکنون تمام آنچه بدان نیاز داریم اینکه برای جست‌وجوی شماره‌های ناشناخته در گوگل جست‌وجو کند. مطمئناً تیم گوگل بر روی این قابلیت نیز کار می‌کند.
 
کد مطلب: 52498
برچسب ها: گوگل اندروید
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام