کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اضافه شدن دوچرخه، خودروهای اجاره‌ای و حمل و نقل عمومی به اوبر

سايت خبری ايتنا , 26 فروردين 1397 ساعت 17:36

ایتنا- دارا خسروشاهی، مدیرعامل اوبر، در واشنگتن حضور پیدا کرد تا روی توسعه همکاری با شهرها و ارائه خدمات بیشتر به آنها بحث و تبادل نظر کند و خبرهایی را که در مورد محصولات جدید اوبر دارد، اعلام نماید.


اوبر، یک سرویس تاکسی آنلاین مستقر در سان فرانسیسکو است. اپلیکیشن موبایل تلفن هوشمند به‌طور خودکار، مسافرین را با نزدیک‌ترین راننده مرتبط می‌سازد و موقعیت مسافر را به راننده می‌فرستد.
اوبر در پی تصادف خودرو های بدون سرنشین خود با یک دوچرخه‌سوار زن، به دستور دادستانی تمام سرویس‌های خود را تعلیق کرد. در طی بررسی‌هایی که انجام شده بود، اوبر اولین کسب و کار نوپا در دنیا بود که بیشترین و گران‌ترین سهام را داشت.
 
به گزارش سرویس خبر تکنولوژی در ایتنا و به نقل از ورج، روزهایی بود که وقتی شخصی وارد اپلیکیشن اوبر می‌شد، فقط می‌دید که در لیست آن، اتومبیل وجود دارد، ولی امروز دیگر به آن شکل نخواهد بود و همه چیز تغییر می‌کند.
دارا خسروشاهی، مدیرعامل اوبر به تازگی در واشنگتن حضور پیدا کرد تا توضیح کاملی در مورد برنامه‌های اوبر بدهد و نقشه راه اوبر برای آینده را به صورت کامل مشخص نماید.
 
به تازگی گزینه‌های دیگری به برنامه اوبر اضافه شده است. مطابق این برنامه‌ها حمل و نقل اوبر فقط از طریق اتومبیل نخواهد بود و دوچرخه و اتومبیل‌های اجاره‌ای هم به وسایل نقلیه اوبر اضافه می‌شود.
وسایل حمل و نقل عمومی مثل قطار و اتوبوس هم به این دسته اضافه می‌شود تا رفاه بیشتری برای شهروندان فراهم گردد.

 
اوبر، اطلاعات خود در مورد الگوهای ترافیکی را بیشتر با شهرها در اشتراک می‌گذارد و در بلندمدت، به همکاری خوب و مناسب برای شهرها و شهروندان  تبدیل خواهد شد.
این توسعه و گسترش در کار اوبر، یک کار جسورانه و از روی شهامت است و مسلما قدرت و اعتبار اوبر را بیشتر خواهد کرد و به اعتبار از دست‌رفته اوبر بر سر قتل یک شخص در آریزونا به وسیله یک خودروی خودران بهبود خواهد بخشید.
 
خسروشاهی اعلام کرد: «از آنجا که ما می‌خواهیم شهرهایمان در آینده، در جایگاهی قابل قبول قرار بگیرند، باید تلاش خود را هم بیشتر کنیم تا بتوانیم منابع بیشتری برای رسیدن به آینده مطلوب، فراهم کنیم.»
 


کد مطلب: 52469

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52469/اضافه-شدن-دوچرخه-خودروهای-اجاره-ای-حمل-نقل-عمومی-اوبر

ايتنا
  https://www.itna.ir