۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

پیش‌نمایش جدید ویندوز ۱۰ قابلیت Sets مایکروسافت را بهبود می‌بخشد

ایتنا - مایکروسافت یک بیلد پیش‌نمایش جدید را برای ویندوز 10 ارائه نموده که دربرگیرنده چند قابلیت جدید است، از جمله بهبودهای متعددی برای Sets و تغییراتی در ماشین حساب مایکروسافت.
پیش‌نمایش جدید ویندوز ۱۰ قابلیت Sets مایکروسافت را بهبود می‌بخشد
 
مایکروسافت یک بیلد پیش‌نمایش جدید را برای ویندوز 10 ارائه نموده که دربرگیرنده چند قابلیت جدید است، از جمله بهبودهای متعددی برای Sets و تغییراتی در ماشین حساب مایکروسافت.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از سایت cio-today، این، بیلد 17639 برای ویندوز اینسایدرها بر روی برنامه 'skip ahead' است و بیشتر این تغییرات حول ایده جدید بزرگ مایکروسافت درباره Sets هستند.
Sets (که در بیلد 17618 معرفی شد) مفهوم برگه‌ها (تب‌ها) را از مرورگر وب به رابط وسیع‌تر ویندوز 10 آورده و این امکان برای کاربر فراهم شده تا چند اپلیکیشن را در برگه‌های مختلفی در یک پنجره واحد باز نگهدارد.
 
با این بیلد جدید، اکنون کشیدن برگه‌ها داخل یک پنجره یا به یک پنجره جدید ممکن شده است (البته با یک استثناء: فعلاً، انداختن یک برگه Edge به داخل یک پنجره Sets ممکن است باعث از کار افتادن آن پنجره شود).
همچنین می‌توانید از Alt+Tab نیز برای گردش میان برگه‌ها در یک پنجره Sets استفاده کنید. در حال حاضر، ویندوز 10 دارای Settings برای Sets است (که در مسیر Settings > System > Multitasking می‌توانید آن را بیابید) و در آن می‌توانید نحوه کارکرد Alt+Tab در Sets را تنظیم نمایید.
 


مایکروسافت همچنین منوی فایل را تغییر داده تا گزینه‌ای را برای باز کردن سریع و آسان برگه‌های Sets جدید اضافه نماید و گزینه «باز کردن در برگه جدید» نیز به منوی context افزوده شده و وقتی روی یک پوشه کلیک می‌کنید، نمایان می‌شود.
 
و در نهایت اینکه، در کنار دیگر تغییرات و تعدیلات جزئی دیگر، یک منوی context جدید نیز برای وقتی اضافه شده که بر روی برگه‌ای کلیک راست می‌کنید که خود در یک پنجره Sets قرار دارد و امکان بستن همه برگه‌ها یا بستن برگه‌هایی که در سمت راست برگه فعلی هستند را فراهم می‌سازد.
 
در مجموع می‌توان گفت Sets به طرز قابل توجهی مرتب‌تر شده و قاعدتاً روان‌تر عمل خواهد کرد، هرچند که هنوز برخی مسائل باقیمانده است که مایکروسافت در پست بلاگ خود درباره این تغییرات به طور مشخص به آنها اشاره کرده است (از جمله مشکل ذکر شده درباره برگه Edge).
 
در بیلد 17639 تغییراتی در ماشین حساب ویندوز نیز انجام شده تا بتواند به درستی ریشه دوم مربع کامل‌ها را محاسبه کند. علاوه بر این، در بخش تنظیمات برای بلوتوث و دستگاه‌های دیگر، سطح باتری دستگاه‌های متصل به بلوتوث به صورت درصدی نمایش داده می‌شود (با این فرض که سخت‌افزار مربوطه از این ویژگی پشتیبانی می‌کند).
 
کد مطلب: 52441
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام