۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۰

حمله هکرها به شرکت مشاوره تجاری در فنلاند!

ایتنا - اطلاعات حساب کاربری بیش از ۱۳۰ هزار شهروند فنلاندی که در یک شرکت مشاوره تجاری ثبت نام کرده بودند، هک شده است.
حمله هکرها به شرکت مشاوره تجاری در فنلاند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، این روزها که همه‌جا نام حمله سایبری و هک وب سایت‌های مختلف در جهان به گوش می‌رسد، با توجه به افزایش روزافزون حملات سایبری از سوی هکرها، کشورهای مختلف زیادی در سراسر جهان هدف این‌گونه حملات قرار گرفته‌اند و آسیب‌ها و خسارات جبران ناپذیری را متحمل شده‌اند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، آمار حملات سایبری و هک در سال گذشته میلادی ۲۰۱۷، به اوج خود رسیده و پیش‌بینی‌ها نیز حاکی است که این روند در سال ۲۰۱۸ تشدید نیز خواهد شد.

رسانه‌های محلی در فنلاند به تازگی گزارش داده‌اند که هکرها و مجرمان سایبری اطلاعات حساب کاربری بیش از ۱۳۰ هزار کاربر و شهروند فنلاندی را که در یک شرکت مشاوره تجاری ثبت نام کرده بودند، هک کرده‌اند.
آژانس رگولاتوری و نظارت بر ارتباطات اینترنتی در کشور فنلاند (FICORA) به تمامی افرادی که عضو وب سایت شرکت مشاوره تجاری تحت عنوان " Helsingin Uusyrityskeskus " در شهر هلسینکی بودند، هشدار داده است که اطلاعاتشان در بزرگ‌ترین حمله سایبری که به این شرکت مذکور شده، هک شده است.

مجرمان سایبری و هکرها چند روز قبل به این شرکت که به کارآفرینان و مردم عادی مشاوره می‌داد تا بتوانند به کسب و کار بپردازند و به برنامه‌های تجاری و بازرگانی خود جامه عمل بپوشانند، حمله کرده و به حساب کاربری نفوذ یافتند. بر اساس گزارش‌های منتشره، هکرها به گذرواژه و نام کاربری کاربران موردنظر دسترسی یافته و قصد داشتند از این اطلاعات سوءاستفاده کنند.
کد مطلب: 52420
نام شما
آدرس ايميل شما