۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۲

مایکروسافت قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید مرتبط با ابر را به اکسل می‌افزاید

ایتنا - این کار ظاهرا باعث ساده سازی فرایند کار با داده‌ها در دنیای واقعی می‌شود.
مایکروسافت قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید مرتبط با ابر را به اکسل می‌افزاید
 
مایکروسافت افزوده شدن قابلیت‌های جدید فناوری هوش مصنوعی (AI) متصل به ابر را به نرم‌افزار اکسل آفیس اعلام نموده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، این شرکت مستقر در ردموند با اعلام این خبر در یکی از پست‌های بلاگ رسمی خود اظهار داشت این ابزار می‌تواند انواع داده‌های غنی فراتر از رشته‌های متنی و عددی را شناسایی نماید.
این انواع داده‌های جدید، بر مبنای یادگیری ماشینی، فرایند کار با داده‌های دنیای واقعی، در میان Stocks،  Geography و Excel Online را ساده سازی خواهند کرد.
 
در این بیانیه آمده است: «به عنوان مثال، اکسل تشخیص می‌دهد که فرانسه یک کشور است و به طور اتوماتیک این را به شاخصه‌های مضاعفی از قبیل جمعیت و تولید ناخالص داخلی مرتبط نموده و از تکنولوژی Bing برای پاسخ‌ها استفاده می‌کند. بدین‌ترتیب، این شاخصه‌ها قابل افزوده شدن به سلول‌های مختلف یا استفاده مستقیم در فرمول‌ها و بروز ماندن با جدیدترین داده‌ها خواهند بود.»
 
این شرکت، اعلام نموده که در آینده، انواع داده‌های سازمانی تحت پشتیبانی Microsoft Graph to Excel را نیز خواهد افزود که به صورت هوشمند، برگه‌های گسترده را با محتوای حتی غنی‌تری ارتقاء خواهد داد.
  


مایکروسافت در توضیحاتی ذکر نموده است که «همچنین چند قابلیت پر درخواست را به Excel Online اضافه نموده‌ایم که ایجاد و ویرایش صفحه‌های گسترده در مرورگر شما آسان‌تر می‌سازد.»
 
در ادامه این بیانیه آمده است: «حال می‌توانید Pivot Tableها را قرار داده و ردیف‌ها و ستون‌ها را برای آنالیز و فرمت داده‌ها حذف کنید. همچنین می‌توانید تصاویر را از حافظه محلی برداشته، برگه‌های گسترده موجود را تکثیر و رنگ برگه‌ها را تغییر دهید تا کنترل بر ظاهر کارتان افزایش یابد».
 
قابلیت‌های دیگر این آپدیت شامل استفاده از Microsoft Cloud برای ارتقاء جست‌وجوی سطح سازمانی و نیز افزایش کارایی ارائه محتواست.
 
بنا بر این گزارش، قابلیت‌های جست‌وجوی جدیدی نیز در SharePoint Online برای همه مشترکین آفیس 365 ارائه شده که امکان کشف افراد، اطلاعات و تجربه از بخش‌های مختلف یک سازمان را فراهم می‌سازد.
 
مایکروسافت توضیح داده که «با استفاده از سیگنال‌های برگرفته از Microsoft Graph، آفیس 365 نتایج جست‌وجوی تنظیم شده‌ای را بر اساس افراد و محتوا بر مبنای الگوهای کاری شما ارائه می‌کند. این نتایج بازطراحی شده راحت‌تر قابل کاوش هستند و امکان پیش‌نمایش فایل‌ها با پشتیبانی از 270 نوع مختلف از فایل‌ها را بدون نیاز به خارج شدن از صفحه جست‌وجو برای کاربر فراهم می‌آورند.»
 
این امر موجب شده است که هرگاه جست‌وجویتان در SharePoint یا Office.com را شروع کنید، نتایج شخصی‌سازی شده‌ای را -که از طریق Microsoft Graph امکان‌پذیر شده‌اند- ببینید.
 
کد مطلب: 52390
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام