۱
۱
plusresetminus
جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۱
ترامپ مخالف سیاست‌های آمازون است

زیان ۵۳ میلیارد دلاری آمازون از پیام توییتری ترامپ!

ایتنا – ابراز مخالفت رئیس جمهور آمریکا با نحوه فعالیت‌های شرکت آمازون، بیش از 254 هزار میلیارد تومان به این شرکت ضرر زده است.
زیان ۵۳ میلیارد دلاری آمازون از پیام توییتری ترامپ!
پس از آن که ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه آمازون صحبت کرد، این شرکت 53 میلیارد دلار از ارزش سهام خود را فقط در یک روز از دست داد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از گیزمودو، ترامپ در یک پیام توییتری، با حمله به سیاست‌های آمازون، آن را عاملی برای تضعیف اقتصاد آمریکا به شمار آورد.
 
ترامپ گفته بود: من پیش از انتخابات، نگرانی‌هایم را در خصوص آمازون اعلام کرده‌ام. بر خلاف دیگر شرکت‌ها، آنها به مقامات دولتی و محلی مالیات نمی‌دهند یا مالیات کمی می‌دهند. آنها از سیستم پستی ما برای پیشبرد کار خودشان استفاده می‌کنند و هزاران کسب‌وکار خرده‌فروش را به ورطه نابود می‌کشانند.
 
ترامپ قرارداد آمازون با پست آمریکا را تقلبی خوانده که باعث شده پست با تحویل بسته‌های پستی آمازون دچار ضرر شود.
 
پست آمریکا یک شرکت دولتی است که با مشکلات مالی فراوانی رو به روست.
 
ترامپ در توییت خود گفته فروشگاه‌هایی که مالیات می‌پردازند در سراسر آمریکا در حال تعطیل شدن هستند و این به خاطر آمازون است.
 
از سوی دیگر یک منبع نزدیک به ترامپ، به وی گوشزد کرده که درک نادرستی از این موضوع دارد و اداره پست عملاً پول بسیار زیادی از آمازون دریافت می‌نماید.
 




ناگفته نماند «جف بزوس» مدیر عامل آمازون از مخالفان ترامپ به شمار می‌رود و روزنامه تحت مدیریت او یعنی واشنگتن پست مطالب انتقادی علیه رئیس جمهور آمریکا منتشر می‌کند.
 
مثلاً چندی پیش این روزنامه مدعی شده بود که ترامپ در طی 347 روزی که از تصدی منصب ریاست جمهوری آمریکا می‌گذراند، به طور میانگین در روز 5.6 ادعای نادرست یا گمراه‌کننده بیان نموده است!
 
از سوی دیگر، کاخ سفید اعلام داشته که در حال حاضر هیچ اولویتی برای آمازون قائل نیست و قرار نیست هیچ اقدام خاصی در رابطه با این غول خرده‌فروشی آنلاین به کار بندد.
 
این نخستین بار نیست که بین ترامپ و کاخ سفید، موضع‌گیری‌های جداگانه و گاه متضاد دیده می‌شود.
 
کد مطلب: 52388
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
حالا هی بگو مرگ بر امریکا
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام