کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روش غیرفعال کردن کامنت‌های اینستاگرام

خبرگزاری ايسنا , 13 فروردين 1397 ساعت 22:35

ایتنا - برنامه اینستاگرام این امکان را در اختیار کاربران قرار داده تا کامنت‌های دریافتی را فیلتر کنند.




 به منظور فعال کردن قابلیت فیلتر کردن کامنت‌ها در اکانت خود مراحل زیر را انجام دهید: ابتدا به بخش پروفایل اکانت خود مراجعه و  گزینه Setting  را باز کنید. پس از انتخاب گزینه Comments، گزینه Hide Inappropriate Comments را انتخاب کنید تا کامنت‌های حاوی عبارت‌های پیش فرضی که توسط اینستاگرام تعریف شده به طور اتوماتیک فیلتر شوند. همچنین با انتخاب گزینه Custom Keywords هم می‌توانید عبارات و کلمات مورد نظر خود را به لیست فیلترینگ موجود اضافه کنید.

در ادامه پس از انتخاب موارد مورد نیاز، گزینه Done را زده تا تغییرات مد نظرتان ذخیره شود. با انجام مراحل فوق قابلیت فیلتر کردن کامنت‌های اینستاگرام فعال می‌شود. فیلتر کردن کامنت‌ها با فعال بودن این قابلیت بر روی تمام کامنت‌های پیشین و جدید اعمال می‌شود. به محض اینکه این قابلیت را غیر فعال کنید، تمام کامنت‌ها به حالت اصلی خود باز گشته و نمایش داده خواهند شد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام که برای اشتراک عکس و ویدیوست؛ میلیونها کاربر در سراسر جهان دارد و توسط فیس‌بوک به بهای یک میلیارد دلار خریداری شد، از آن دسته‌ شبکه‌های اجتماعی است که بنا به دلایلی، ‌امروزه مورد توجه بسیاری از کاربران در سراسر جهان است.

از زمان انتشار تاکنون این برنامه دو تغییر و به‌روزرسانی عمده و مهم داشته‌است که اولین تغییر در ماه مارس سال ۲۰۱۴ به منظور کاهش اندازه نسخه اندروید برنامه اینستاگرام به نصف و همچنین افزایش و بهبود کارایی و تقویت رابط کاربری انجام گرفت. دیگر تغییر مهم این برنامه در سال ۲۰۱۷ اضافه شدن «استوری» است که یک قابلیت کاربردی در این نرم‌افزار محسوب می‌شود.

به‌روزرسانی دوم در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ انجام شد. این تغییر شامل افزودن حالت آفلاین و اعمال تغییرات در این حالت بود. بدین معنی که به محض آنلاین شدن کاربر، تمامی تغییرات و پردازش‌های انجام شده در حالت آفلاین به صورت عمومی ثبت می‌شوند. برنامه اینستاگرام از آغاز تاکنون تغییرات فراوانی داشته‌است و به صورت پیوسته به‌روزرسانی می‌شود.


کد مطلب: 52360

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52360/روش-غیرفعال-کردن-کامنت-های-اینستاگرام

ايتنا
  https://www.itna.ir