۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵

پایان تاریخ مصرف زیرساخت‌های IT نیمی از سازمان‌های خاورمیانه

ایتنا - از بین شرکت‌کنندگان در این بررسی 49.5 درصد اعلام کردند که زیرساخت‌های IT در سازمان آنها کارایی خود را از دست داده‌ است.
پایان تاریخ مصرف زیرساخت‌های IT نیمی از سازمان‌های خاورمیانه
بیش از نیمی از سازمان‌های فعال در منطقه خاورمیانه بر این باورند که تاریخ مصرف زیرساخت‌های کنونی آنها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به اتمام رسیده است و سیستم‌های مربوطه کارایی خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی شرکت مایکروسافت با عنوان «آمادگی سازمان‌ها برای مهاجرت دیجیتالی» مشخص شد نیمی از کسب‌وکارهای مستقر در کشورهای حوزه خلیج فارس زیرساخت‌های ICT خود را ناکارآمد می‌دانند و به این نتیجه رسیدند که سیستم‌های کنونی کارایی خود را از دست داده‌اند.

در بررسی مایکروسافت 1000 مدیر و کارمند سازمان‌های حوزه خلیج فارس حضور داشتند و از آنها پرسش‌هایی پیرامون آگاهی از وضعیت سیستم‌های کنونی، چشم‌انداز آتی و مهاجرت دیجیتالی پرسیده شد.
 

«نسیپ اوزیوسل» مدیر توسعه راهکارهای سازمانی و خدمات ابری مایکروسافت در منطقه خاورمیانه در این خصوص گفت فناوری‌هایی از جمله سیستم‌های پردازش ابری و اینترنت اشیاء هم اکنون اشباع شده است و سازمان‌های این منطقه بسته به فعالیت خود از آنها بهره‌مند شده‌اند.

وی همچنین توضیح داد: «سازمان‌های منطقه گام‌های جدید برداشته‌اند تا راهکارهای مذکور را در اختیار گیرند و این اتفاق، چراغ سبزی برای ورود هرچه بیشتر فناوری‌های نوین در سازمان‌ها محسوب می‌شود. استفاده از زیرساخت‌های درست، مهم‌ترین گامی است که سازمان‌های امروزی می‌توانند بردارند.»

مطابق این تحقیق، از میان شرکت‌کنندگان در این بررسی، 49.5 درصد اعلام کردند که زیرساخت‌های IT در سازمان آنها، کارایی خود را از دست داده‌ است، 84 درصد اظهار داشتند به خوبی می‌دانند که زیرساخت‌های جدید هزینه‌های سازمانی را برای آنها کاهش می‌دهد و 68 درصد در تلاشند میزان سرمایه‌گذاری برای در اختیار گرفتن زیرساخت‌های جدید را 5 درصد بیشتر کنند.
 
کد مطلب: 52356
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام