۰
plusresetminus
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

چطوری یک شبه به صفحه اول گوگل برسیم؟

آژانس بازاریابی دیجیتال فرنیان، یک حساب کاربری اختصاصی ادوردز برای شما ایجاد می‌کند. علاوه بر ‌این، ما در خارج از کشور، کارت‌های بانکی قانونی داریم و این یعنی می‌توانیم به سادگی حساب ادوردز شما را هر چقدر که مایل باشید شارژ کنیم.
چطوری یک شبه به صفحه اول گوگل برسیم؟
------------------ رپرتاژ آگهی --------------------


رسیدن به صفحه اول نتایج جست‌وجوی گوگل برای هر کسب‌وکاری تبدیل به یک دغدغه شده است.
در واقع تقریبا همه سایت‌ها برای رسیدن به چنین خواسته‌ای، به سراغ سئو می‌روند که البته ما سئو را انکار نکرده و نمی‌کنیم؛ اما باید بپذیریم که سئو فرآیندی بسیار وقت‌گیر است.

ولی در عوض ما یک راه بهتر داریم که یک شبه به صفحه اول نتایج جست‌وجوی گوگل برسید. یعنی درواقع داریم می‌گوییم که نه تنها می‌توانید به صفحات اول گوگل بروید بلکه به سادگی می‌توانید با محدود کردن طیف مخاطبانی که می‌توانند سایت شما را در صفحه اول گوگل ببینند، مستقیم به هدف بزنید و مشتری جذب کنید.

البته که خب این همه مزایا به رایگان به دست نمی‌آید. ما داریم درباره یکی از سریع‌ترین و بهترین روش‌های تبلیغاتی اینترنتی یعنی تبلیغات در گوگل صحبت می‌کنیم که سایت شما را در صفحه اول نتایج جست‌وجو نشان داده و به ازای هر کلیک، مبلغی ناچیزی از شما دریافت می‌کند.
 
پرداخت به ازای کلیک یعنی چی؟
گوگل به صورت مزایده‌ای برای جایگاه شما در صفحه اول گوگل از شما پول می‌گیرد. یعنی در صفحه‌ای که ممکن است رقبای دیگرتان هم تبلیغ داده باشند، باید رقمی بالاتر از حداکثر رقم آن‌ها برای هر کلیک انتخاب کنید.
گاهی اوقات ممکن است ۵ سنت برای هر کلیک کافی باشد اما گاهی اوقات ممکن است این رقم تا ۵ یا ۶ دلار هم برسد. البته فراموش نکنید روش محاسبه قیمت به صورت مزایده‌ای است و اگر قیمت حداکثر یک دلار برای هر کلیک را انتخاب کنید، به این معنی نیست که برای هر کلیک یک دلار پرداخت خواهید کرد.  
 
در صورت تمایل می‌توانید نوشته تبلیغات در گوگل چیست را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری در این مورد به دست بیاورید.
 
یعنی می‌گویید که سئو را کنار بگذاریم؟
خیر. سئو همچنان هم روش عالی‌ای برای رسیدن به رتبه‌های اول گوگل در دراز مدت است. همچنین که بعد از رسیدن به رتبه‌های بالا در سئو، شما دیگر کار چندان سختی برای حفظ رتبه خود ندارید اما در گوگل ادوردز شما عملا تبلیغ گرفته‌اید و برای حضور در صفحه اول و کلیک خوردن تبلیغ‌تان پول پرداخت کنید.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم همین امروز ادوردز را شروع کرده و سپس به صورت موازی سئو را هم پیش ببرید تا هم امروز مشتریان بالقوه خود را جذب کنید، و هم در آینده خیالتان از بابت نتایج جست‌وجوی گوگل راحت باشد!
 
از کجا شروع کنیم؟
داستان همیشگی تحریم‌های گوگل علیه ایران ادامه دارد و این یعنی شما نمی‌توانید به سادگی در داخل کشور حساب کاربری ایجاد کرده و حساب خود را شارژ کنید.
ولی جای نگرانی نیست؛ ما در آژانس بازاریابی دیجیتال فرنیان، یک حساب کاربری اختصاصی ادوردز برای شما ایجاد می‌کنیم. علاوه بر ‌این، ما در خارج از کشور، کارت‌های بانکی قانونی داریم و این یعنی می‌توانیم به سادگی حساب ادوردز شما را هر چقدر که مایل باشید شارژ کنیم.

جدا از این موارد، ما توانسته‌ایم یک بخش آموزش تبلیغ در گوگل گویا و واضح آماده کنیم تا به شما در در ایجاد تبلیغات‌تان در ادوردزتان کمک کند اما اگر وقت چنین کاری را ندارید، باز هم جای نگرانی نیست! ما می‌توانیم در این راه مشاور شما باشیم و حتی مدیریت حساب کاربری ادوردز شما را به عهده بگیریم.
 
کد مطلب: 52344
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام