۱
plusresetminus
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

زبان فارسی به گوگل مپ اضافه شد

ایتنا - سرویس آنلاین نقشه گوگل ( google maps ) اعلام کرده است که جدیدترین بروزرسانی اپلیکیشن خود از ۳۹ زبان زنده جهان پشتیبانی خواهد کرد.
زبان فارسی به گوگل مپ اضافه شد



به گزارش ایتنا از ایسنا، روزی که سرویس آنلاین و ماهواره نقشه یاب گوگل یا گوگل مپ آغاز بکار کرد، تنها زبانی که از آن پشتیبانی می کرد، زبان انگلیسی بود اما اندکی پس از محبوبیت و استقبال کاربران سایر زبان ها و ملیت های مختلف از آن، اندک اندک پشتیبانی از دیگر زبان ههای دنیا را نیز به قابلیت های این اپلیکیشن دوست داشتنی و کاربردی اضافه کرد.

اما حالا گوگل به تازگی اعلام کرده است که با بروزرسانی این سرویس ۳۹ زبان دیگر در جهان نیز پشتیبانی خواهند شد و کاربران کشورهایی که به زبان های مذکور سخن می گویند، به راحتی قادر خواهند بود نام مسیرها، خیابان و بزرگراهها را به زبان خود بخوانند و بیابند.

گوگل با انتشار فهرست زیر، به میلیون ها کاربر در جهان این نوید را داده است تا با استفاده از زبان مادری خود به گشتن و یافتن مسیرهای مورد نظر خود در گوگل مپ بپردازند.
آفریکانس
آلبانی
فارسی
آذربایجانی
ارمنی
بوسنیایی
کرواتی
چکی
دانمارکی
فنلاندی
فیلیپینی
عبری
اندونزیایی
قزاقی
مالایایی
رومانیایی
نروژی
صربی
ایسلندی
اوکراینی
ازبکی
ترکی
سوئدی
و غیره
همانطور که مشاهده می کنید در این فهرست، نام زبان فارسی نیز آمده است و کاربران ایرانی و فارسی زبان در سراسر جهان قادر خواهند به زبان مادری خود به جستجو در گوگل مپ بپردازند.
کد مطلب: 52342
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام