۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۴
کارمندان شیوه تک پلتفرمی را ترجیح می‌دهند

استفاده از نرم‌افزارهای ارتباطی در سازمان سالانه 32 روز را هدر می‌دهد

ایتنا – اپلیکیشن‌های ارتباطی و گفتگو محور در سازمان، هم قاتق نان است و هم قاتل جان!
استفاده از نرم‌افزارهای ارتباطی در سازمان سالانه 32 روز را هدر می‌دهد
اگر چه معمولاً شرکت‌ها به تعداد بالای کانال‌های ارتباطی خود با مشتریان می‌بالند و این موضوع را یکی از شیوه‌های جلب رضایت کاربران به شمار می‌آورند، اما تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که همین اپلیکیشن‌ها می‌تواند زمان زیادی از کارمندان را به شیوه‌های مختلف هدر داده و خسارت‌های هنگفتی برای سازمان‌ها به بار آورد.
 
گزارش اخیر شرکت RingCentral حاکی از آن است که ابزارهای گوناگون ارتباطی از قبیل تماس‌های تلفنی، اپلیکیشن‌های متنی و تصویری، جلسات آنلاین، کنفرانس‌های ویدیویی، انواع پیام‌رسان‌ها و غیره به عامل وقت‌کشی در سازمان تبدیل شده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت CIO Dive، پژوهش شرکت RingCentral بر پایه نظرسنجی از 2000 نیروی کاری در کشورهای مختلف جهان تهیه شده است.
 
در این گزارش آمده که کارکنان به طور میانگین روزانه چهار اپلیکیشن ارتباطی را مورد استفاده قرار می‌دهند.
 
اکثر کارمندان می‌گویند همین موضوع باعث دشواری کارها شده و در نتیجه، می‌بایست در یک ساعت 10 بار بین برنامه‌های مختلف سوئیچ کنند تا پاسخ‌گوی همه آنها باشند.
 




بر اساس این گزارش، چرخش بین پلتفرم‌های مختلف باعث می‌شود که نیروهای سازمانی حدود یک ساعت در روز را به این کار اختصاص دهند که این مقدار برابر با 32 روز در سال است.
 
این در حالی است که 66 افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی مایلند صرفاً از طریق یک پلتفرم با مشتری‏‌ها و دیگران ارتباط برقرار کنند و معتقدند این کار باعث ارتقاء سطح بهره‌وری شده و آشفتگی در روند انجام امور را از بین می‌برد.
 
بیش از 70 درصد کارکنان می‌گویند برقراری ارتباطات در این حجم انبوه، چالشی برای انجام کارهایشان بشمار می‌رود و 31 درصد نیز گفته‌اند چرخش بین اپ‌ها، فکر و تمرکز آنها را مختل می‌سازد.
 
این یافته‌ها نشان می‌دهد که پرسنل کاری به دنبال یک پلتفرم واحد برای انجام کارهای ارتباطی هستند و معتقدند این شیوه، سادگی و سهولت بیشتری به همراه دارد.
 
بهتر شدن روند انجام امور (67 درصد)، ارتقاء سطح بهره‌وری (65 درصد)، کم شدن بی‌نظمی و آشفتگی در محیط کار (62 درصد) و آسان‌تر شدن انجام کارها از دور (61 درصد) از دیگر مزایای شیوه تک پلتفرمی است.
 
کد مطلب: 52323
نام شما
آدرس ايميل شما


hadi
feedback
Iran, Islamic Republic of
باسلام و خدا قوت به شما مديريت محترم سايت و همکاران عزيزتان


از بابت اينکه محتواي بروز و خيلي خوب و با کيفيت توليد مي کنيد از شما سپاسگزاريم.


برايتان موفقيت روز افزون از پروردگار يکتا آرزومندم!

https://modiraneweb.com/
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام