۲
۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵

Subway Surfers یک میلیارد بار دانلود شد

ایتنا - تعداد دانلودهای کاربران از بازی موبایلی Subway Surfers در فروشگاه پلی استور گوگل از مرز یک میلیارد بار هم گذشت.
Subway Surfers یک میلیارد بار دانلود شد



توسعه‌دهندگان بازی موبایلی Subway Surfers اعلام کردند که این نخستین بازی موبایل در جهان بوده که تعداد دانلودهایش از مرز یک میلیارد بار هم گذشته است.
به گزارش ایتنا از ایسنا، این بازی محبوب و پرطرفدار که تقریبا از شش سال پیش به فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین همچون پلی استور گوگل و اپ استور اپل قدم گذاشت و گاهی هم با انتشار نسخه‌های به روزرسانی، قصد داشت توجه بسیاری از کاربران موبایل در جهان را به خود جلب کند.

طبق آمار گزارش‌های منتشر شده از سوی سوی توسعه‌دهندگان این بازی،  Subway Surfersتنها بازی مخصوص گوشی‌های هوشمند در جهان بوده است که در سال ۲۰۱۷ میلادی، رکورد بیشترین و بالاترین میزان دانلود را شکسته و رتبه نخست بازی‌های محبوب و پرطرفدار را به خود اختصاص داده است.

ماتیاس گرادال نورویگ – مدیر ارشد اجرایی  SYBO Games – در این باره می‌گوید: سال گذشته میلادی، این بازی برروی پلت‌فرم‌های اندروید و iOS، رکورد ۴۰۰ میلیون دانلود در سال را از آن خود کرد.
وی افزود: حالا بر اساس گزارش‌های منتشر شده، تعداد دانلودهای این بازی از آغاز ارائه و عرضه برروی فروشگاه پلی استور گوگل، از یک میلیارد بار هم گذشته است و این دستاورد بسیار خوشایند و مناسبی برای ما (توسعه دهندگان این بازی) به شمار می رود.  
کد مطلب: 52316
برچسب ها: Subway Surfers گیم
نام شما
آدرس ايميل شما


زهرا
feedback
عالی
feedback
Iran, Islamic Republic of
کمی در رابطه با این بازی که اینقدر محبوب هست توضیح می دادید بد نبود.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام