۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۹

رایانه 55 اینچی اچ‌پی مخصوص سالن‌های کنفرانس سازمانی

ایتنا - این نمایشگر بزرگ می‌تواند تصاویر را با کیفیت 4 هزار پیکسلی پخش کند و شرکت سازنده آن را برای فضاهای کاری شخصی و مشترک مناسب می‌داند
رایانه 55 اینچی اچ‌پی مخصوص سالن‌های کنفرانس سازمانی
یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای محصولات و خدمات، بازار مربوط به سرویس‌ها و ابزارهای ویژه شرکت‌ها و سازمان‌هاست.
مرکز توسعه دستگاه‌های دیجیتالی اچ‌پی موسوم به HP Inc به تازگی از رایانه شخصی و مانیتور جدیدی برای اتاق جلسات رونمایی نمود که به عنوان بخشی از مجموعه ابزارهای این شرکت برای فضاهای کاری مشترک و سالن‌های کنفرانس طراحی شده است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، این رایانه سازمانی Elite Slice for Meeting Rooms G2 نام دارد که شامل یک نمایشگر 55 اینچی با کیفیت است و همه بخش‌ها و قطعات، داخل آن کار گذاشته‌ شده‌اند.

این نمایشگر بزرگ می‌تواند تصاویر را با کیفیت 4 هزار پیکسلی پخش کند و شرکت سازنده آن را برای فضاهای کاری شخصی و مشترک مناسب می‌داند و مهم‌ترین مزایای آن، نصب آسان، ایمنی بالا و مدیریت بی‌دردسر است.
 

«بِنیوت بونافی» مدیر مرکز سیستم‌های شخصی اچ‌پی در خاورمیانه و آفریقا گفت: «ما از کارمندان خود شنیدیم که فناوری‌های کنفرانس در سازمان‌ها می‌بایست به آسانی مستقر شوند، مدیریت آنها دشوار نباشد، ایمنی بالایی داشته باشند و از اطلاعات حساس محافظت کنند و از همه مهم‌تر، استفاده از آنها راحت باشد. مجموع این اتفاق را امروز می‌توان در رایانه سازمانی جدید اچ‌پی مخصوص سالن‌های کنفرانس سازمانی مشاهده نمود.»

رایانه سازمانی Elite Slice for Meeting Rooms به نسخه سازمانی اپلیکیشن ارتباطی اسکایپ مجهز شده است و از طریق آن، ارتباطات صوتی و تصویری را با کیفیت بالا برقرار می‌کند.
این رایانه رومیزی یک مرکز کنترل ویژه را در خود جای داده است و علاوه بر این، یک نمایشگر لمسی 12.3 اینچی نیز همراه با آن عرضه می‌شود تا مدیریت بخش‌های مختلف به راحتی انجام شود.

این رایانه مخصوص سالن‌های کنفرانس سازمانی اسپیکر پرقدرت 90 دسیبلی را نیز در خود جا داده است تا صداها با کیفیت بالا در محیط پخش شوند.
 
کد مطلب: 52298
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام