کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قدردانی روزنامه‌نگاران آی‌تی از وحید صدوقی

سايت خبری ايتنا , 22 اسفند 1396 ساعت 19:23

ایتنا - روزنامه‌نگاران قدیمی حوزه تخصصی آی.تی از وحید صدوقی بدلیل ایفای نقش مدیری موفق و نیر تعامل مناسب با رسانه‌ها قدردانی کردند.


جمعی از مدیران مسئول و روزنامه‌نگاران باسابقه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور روز سه شنبه 22 اسفند طی دیداری با وحید صدوقی مدیر عامل پیشین  شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه‌اول) از او بعنوان مدیری موفق در عرصه ارتباطات کشور قدردانی نموده و با اهدای لوح از اقدامات 12 ساله وی در ایجاد تحول در عرصه ارتباطات سیار که منجر به توسعه کشور شد تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ایتنا در این دیدار حاضران در جلسه به ویژه بر نقش رویکرد حرفه‌ای و سالم شرکت ارتباطات سیار ایران در تعامل مناسب با رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران تاکید نموده، و از خدمات ماندگار و زیربنایی وحید صدوقی مراتب قدردانی خود را اعلام کرده و برای وی در پذیرش مسئولیت‌های آتی آرزوی توفیق کردند.
گفتنی است وحید صدوقی نیز در این نشست صمیمانه، علاوه بر یادآوری فراز و نشیب‌های دوران مدیریت خود برای رساندن اپراتور اول کشور به جایگاهی مناسب، نقش رسانه‌های تخصصی حرفه‌ای در نیل به این هدف را مورد تاکید قرار داد. 

متن لوح اهدایی از طرف جمعی از روزنامه‌نگاران حوزه ارتباطات کشور به این شرح است:


«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
جناب آقای مهندس وحید صدوقی
امروز به جرات می‌توان گفت که جنابعالی الگویی از مدیریت جامع الاطراف، بی‌آلایش، مردمی و البته رسانه‌ای هستید که توانایی پذیرش و اجرای مسئولیت‌های به مراتب کلان‌تر و حساس‌تر در کشور را دارد.
حالا انتصاب جنابعالی به مسئولیت‌های جدید بی‌شک پیام‌آور اهمیت آن جایگاه و مترادف با تحول و جهش در آن مجموعه است.
فراموش نخواهیم کرد که وحید صدوقی یکی از حامیان بزرگ رسانه‌های کشور بود و به سهم خود نقش مهمی در اشتغال و روشن ماندن چراغ رسانه‌های کشور ایفا کرد، از این بابت قدردان شماییم.
برای جنابعالی به عنوان یک ذخیره و سرمایه مدیریتی با ارزش برای ایران عزیز در زندگی شخصی و حرفه‌ای آرزوی سلامت و توفیقات روز افزون داریم.»
امضا کنندگان: محمود اروج زاده، مهدی بگلری، ایمان بیک، محمد رضا بهنام رئوف، ابوالفضل شاکری و علی شمیرانی.
 

شایان ذکر است که وحید صدوقی اردیبهشت‌ماه سال ۸۵ که مصادف با آغاز به کار تالیا و اپراتور دوم بود و تعهدات بزرگی نیز متوجه شرکت ارتباطات سیار ایران بود، سکان مدیریت این شرکت را در دست گرفت و طی ۱۲ سال مدیریتش بر همراه اول، درآمد این اپراتور را ۱۱ برابر کرد و در حالی که سال ۸۴ درآمد دولت از این اپراتور تنها ۵۷ میلیارد تومان بود، در سال ۹۵ وی آن را به بیش از سه هزار میلیارد تومان رساند.

همچنین گفتنی است در این دیدار که با حضور مهرداد توکلی و سعید عسکری از مدیران سابق این شرکت برگزار شد، روزنامه‌نگاران قدیمی این حوزه، از مجموعه همراه اول به عنوان سازمانی که اکنون در نقطه‌ای شایسته قرار دارد یاد کردند و  برای ادامه روند موجود و نیز توسعه آن در منطقه ابراز امیدواری نمودند.
 


کد مطلب: 52278

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52278/قدردانی-روزنامه-نگاران-آی-تی-وحید-صدوقی

ايتنا
  https://www.itna.ir