۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۷

دراپ‌باکس با مشارکت سلزفورس به گزینه جدی خدمات سازمانی تبدیل می‌شود

ایتنا - دراپ‌باکس در حوزه مدیریت محتوا تطابق خوبی با تیم‌های کوچک‌تر دارد، با این حال این بازار مملو از رقبایی است که در حوزه همکاری و جوامع تخصص دارند.
دراپ‌باکس با مشارکت سلزفورس به گزینه جدی خدمات سازمانی تبدیل می‌شود
دراپ‌باکس، روز جمعه اعلام کرد با Salesforce در حال همکاری در حوزه‌های فروش، بازاریابی خدمات و تجارت است و بدین‌ترتیب، یک پلتفرم مدیریت محتوای مستقل شکل خواهد گرفت.
با این همکاری، کاربران هر دو شرکت می توانند «فولدرهای شخصی‌سازی شده برنددار» را بر روی ابر Salesforce ایجاد نمایند که توسط تیم‌های داخلی و شرکای خارجی در دسترس خواهد بود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سایت Ciodive، بر اساس این اعلامیه، مشتریان به محتوای دراپ‌باکس در Salesforce دسترسی خواهند داشت. همچنین می‌توانند بر روی اسناد Quip در دراپ‌باکس نیز کار کنند.
علاوه بر این مزایا، قابلیت‌های دیگری نیز اواخر امسال در دسترس قرار خواهند گرفت.
 
این هفته دراپ‌باکس همچنین گسترش زیرساخت خود در شش منطقه آمریکای شمالی و اروپا را نیز اعلام نمود. دراپ‌باکس -که در Equinix Cloud Exchange Fabric در دسترس است- از ترافیک مشتریان بر روی پهنای باند اختصاصی و میزبانی شده در تأسیسات هم‌مکان پشتیبانی خواهد نمود تا مطمئن شوند که مشتریان بدون هیچ تأخیری، خدمات خواهند گرفت.
دراپ‌باکس درصدد است تا اواخر امسال در 29 مجموعه در 12 کشور، از جمله آلمان، کانادا، ایالات متحده و سوئد و برخی دیگر کشورها، زیرساخت ایجاد نماید.
 
دراپ‌باکس همچنین به سرعت در حال گسترش شراکت‌های محوری و مجموعه زیرساخت‌های خود بوده و درعین‌حال برای اثبات رشد خود در بازار تلاش می‌کند.
هفته گذشته، دراپ‌باکس همکاری گسترده با Google Cloud را اعلام نمود که برای کاربران، امکان کار با محصولات محتوای گوگل درون پلتفرم را فراهم می‌سازد و اکنون این شرکت قراردادی با این شرکت پیشرو CRM بسته است.
 
 
دراپ‌باکس در تلاش است با وجود اپلیکیشن‌های اضافه مقابله نماید. طبق یکی از گزارش‌های اخیر، کارکنان در محل کار خود، به طور متوسط از چهار برنامه استفاده و هر ساعت، 10 بار وضعیت آنها را تغییر می‌دهند.
فقدان یک گردش کار تسهیل شده، مانع بهره‌وری بوده و زمان و منابع را هدر می‌دهد.
 
دراپ‌باکس در حوزه مدیریت محتوا تطابق خوبی با تیم‌های کوچک‌تر دارد؛ با این حال، این بازار مملو از رقبایی است که در این حوزه، فعالیت کم و بیش محدودی دارند. اکنون دراپ‌باکس در حال یکپارچه شدن با رقبای خود بوده و بر روی مجموعه ابزارهای ارائه شده توسط گوگل و مایکروسافت -که حضوری پررنگ در بازار محصولات سازمانی دارند- سرمایه‌گذاری می‌کند.
 
این روابط برای دراپ‌باکس این امکان را فراهم می‌سازد تا از ابزاری با یک کارکرد معروف پا را فراتر گذاشته و چنین کاری به نوبه خود بازار Box (دیگر رقیب در این عرصه) در حوزه مدیریت محتوا را تهدید خواهد نمود. این افزایش دسترسی‌پذیری زیرساختی -که منتج به کاهش کندی عملکرد برای مشتریان خواهد شد- به سود دراپ‌باکس تمام خواهد شد.

گفتنی است این شرکت در سال‌های 2015 و 2016 با اقداماتی خبرساز، از گسترش زیرساخت ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی به زیرساخت سفارشی در تأسیسات هم‌مکان روی آورده است.
 
دراپ‌باکس، در شرایط مناسبی برای سلطه‌ بر بازار خدمات سازمانی است. مطمئناً دراپ‌باکس همچنان می‌تواند به عنوان ابزار منتخب برای مشتریان SMB عمل نماید، اما در حال اثبات به وال استریت است تا تکیه‌گاه اصلی خدمات سازمانی گردد.
 
کد مطلب: 52261
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام