۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳

Window ML : هوش مصنوعی مایکروسافت برای ویندوز 10

ایتنا - مایکروسافت در صدد توسعه مهارتهای هوش مصنوعی (AI) در یک آپدیت جدید ویندوز 10 است.
Window ML : هوش مصنوعی مایکروسافت برای ویندوز 10
 
شرکت مایکروسافت در صدد توسعه مهارت‌های هوش مصنوعی (AI) در آپدیت جدید ویندوز 10 است که به زودی عرضه می‌گردد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سایت اینکوایرر، پلتفرم هوش مصنوعی جدید تحت عنوان ویندوز ML (یادگیری ماشینی) برای توسعه‌دهندگان در دست انتشار است و طبق اخبار، بخشی از آپدیت Spring ویندوز 10 خواهد بود.
مطابق جزئیات فنی، این اپلیکیشن، مدل‌های هوش مصنوعی الگویی را فراهم می آورد که توسط توسعه‌دهندگان برای بهبود هوش اپ‌هایشان قابل‌استفاده هستند.
افزون بر این، توسعه‌دهندگان قادر به وارد کردن مدل‌های ایجاد شده در پلتفرم‌های دیگر هوش مصنوعی به Window ML و اجرای آنها در ویندوز 10 خواهند شد.
 

از این طریق چند امکان در اختیار قرار خواهد گرفت که از بهبود کیفیت ویدئو در حال اجرا و برچسب‌زنی ابرداده‌ها تا بهبود جست‌وجوی ویندوز را شامل می‌شود.
گفتنی است برخی از این مدل‌ها در حال استفاده هستند، از ابزارهای جست‌جوی زبان واقعی در آفیس 365 تا تشخیص اثر انگشت و چهره در Windows Hello، اما ورود Windows ML سبب خواهد شد تا طرف‌های ثالث، آسان‌تر بتوانند آن را به محصول ویژه‌ای تبدیل کنند.
 
گفته شده ارائه این محصول با یک ویرایش دمو در Visual Studio 15.7 آغاز خواهد شد و تا انتهای سال 2018 می‌توانید در هر اپ ویندوزی از هوش مصنوعی استفاده کنید.
در نهایت، مایکروسافت پیش‌بینی می‌کند که این AI قادر به سازگاری بر روی ماشین‌های مجزا -از هدست‌ها تا PCها و موبایل‌ها- خواهد بود، لیکن این روند به صورت تدریجی طی خواهد شد.
 
پیش‌بینی می‌شود اطلاعات در ماه‌های پیشِ رو و در روزهای مربوط به کنفرانس توسعه‌دهندگان ارائه شود و محصول کامل احتمالاً در کنفرانس سالانه Build مایکروسافت در ماه مه رونمایی می‌شود.
 
شایان ذکر است مایکروسافت اکنون مدتی‌ست در حال آزمودن یادگیری ماشینی بوده که درجات متفاوتی از موفقیت را به دنبال داشته است. اما اینک گامی جدی و زیرساختی در این مسیر بشمار می‌رود.
 
کد مطلب: 52260
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام