۰
plusresetminus
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۱

مایکروسافت Ubuntu 18.04 را به یک «میهمان درجه یک» در Hyper-V تبدیل خواهد کرد

ایتنا - کاربرانی که نمی‌خواهند تا زمان انتشار رسمی Ubuntu 18.04 برای آزمودن تجربه بهبودیافته ماشین مجازی لینکوس صبر کنند می‌توانند یک نسخه مقدماتی از آن را در پیش‌نمایش توسعه دهندگان دانلود نمایند.
مایکروسافت Ubuntu 18.04 را به یک «میهمان درجه یک» در Hyper-V تبدیل خواهد کرد
مایکروسافت با پیوستن به تلاش Canonical به سعی خود برای تبدیل Ubuntu به یک «میهمان درجه یک» تحت Hyper-V به علاقه‌مندیش به لینکوس ادامه داده است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از سایت اینکوایرر، کریگ ویلهایت مدیر برنامه مایکروسافت با اعلام این خبر در پستی در بلاگ TechNet اعلام کرد که این شرکت در حال همکاری با شرکت نرم‌افزاری منبع باز XRDP، که پروتکل RDP مایکروسافت را بر روی لینوکس پیاده‌سازی کرده است، برای ارائه یک تجربه باکیفیت‌تر و تامین بیشتر نیازهای کلایتن‌های ویندوز است.

ویلهایت نوشت: «توسعه دهندگان یا ادمین‌های IT ماشین‌های مجازی را به عنوان ابزارهایی می‌شناسند که برای کاربران امکان اجرای سیستم‌های عامل کاملا جداگانه‌ای را بر روی یک میزبان فراهم می‌آورند. و با وجود وجود یک سیستم عامل جداگانه، ما احساس می‌کنیم که اهمیت بالایی در داشتن یک تجربه VM وجود دارد که احساس پیوستگی عمیقی با میزبان داشته باشد.»
وی افزود: «ما در تبدیل نمودن تجربه VM کلاینت ویندوز به تجربه‌ای درجه یک سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، و کاربران واقعا آن را پسندیده‌اند. کاربرانمان از ما خواسته اند که جلوتر برویم: آنها از ما خواستند که همین تجربه درجه یک بر روی VMهای لینکوس نیز ارائه شود».
 
وی توضیح داد که، با این هدف، مایکروسافت در نسخه Ubuntu 18.04 با Canonical همکاری نموده تا اطمینان حاصل شود که این نسخه، با راهکاری سهل‌الوصول، به عنوان یک ماشین مجازی تحت ویندوز بهتر عمل می‌کند.
 
 
والهایت گفت: «گالری Quick Create VM در Hyper-V ابزاری عالی برای ارائه چنین تجربه ای است. کاربران با تنها چند کلیک ماوس قادر به اجرای یک Ubuntu VM خواهند بود که کارکرد کلیپ‌بورد، ریدایرکت درایو، و خیلی چیزهای دیگر را ارائه می کند.»
 
با این حال، کاربرانی که نمی‌خواهند تا زمان انتشار رسمی Ubuntu 18.04 برای آزمودن تجربه بهبودیافته ماشین مجازی لینکوس صبر کنند می‌توانند یک نسخه مقدماتی از آن را در پیش‌نمایش توسعه دهندگان دانلود نمایند.
 
ویلهایت مدعیست که مایکروسافت هشدار داده است که ممکن است باگهایی در نسخه پیش‌نمایش وجود داشته باشد – ولی نگران نباشید، چرا که ایده پشت این قضیه این است که این داده‌ها گردآوری شوند تا یک تجربه کلی بهتر از 18.04 ارائه گردد.
 
کد مطلب: 52258
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام