۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶

مایکروسافت اپ‌های OWA برای iOS و اندروید را بازنشسته می‌کند

مایکروسافت در حال بازنشسته کردن اپهای وب اوتلوک خود (OWA) برای آیفون، آیپد و اندروید و، در عوض، سوق دادن کاربران به دانلود اپ مستقل اوتلوکش است.
مایکروسافت اپ‌های OWA برای iOS و اندروید را بازنشسته می‌کند
 
مایکروسافت در حال بازنشسته کردن اپ‌های وب اوتلوک خود (OWA) برای آیفون، آیپد و اندروید و، در عوض، سوق دادن کاربران به دانلود اپ مستقل اوتلوکش است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از سایت اینکوایرر، مایکروسافت در یک پست پشتیبانی گفته است که، از ماه آوریل، اپ‌های OWA دیگر از پلی استور گوگل و آیتیونز اپل قابل دانلود نیستند. این شرکت، به همراه ارائه لینکی برای دانلود اپ اوتلوک، اعلام کرد که: «کاربران اپ موبایل OWA مکررا یک پیام درون اپ را مشاهده خواهند کرد که به آنها درباره تاریخی که این اپ بازنشسته خواهد شد تذکر می‌دهد.»
 
در روز 15 مه، فعالیت اپ‌های OWA متوقف خواهد شد، و کاربرانی که برای دانلود آنها تلاش کنند با پیامی مواجه خواهند شد که آنها را به سمت دانولد اوتلوک برای iOS و اندروید سوق می دهد.
 
اوژنی بوریگ، یکی از بازاریابان محصولات مایکروسافت، توضیح داده است که «معماری اوتلوک برای iOS و اندروید کاملا قدرت گرفته از Microsoft Cloud است و امتیاز +4.5 در اپ استورها دارد.»
وی امزوده: «ما، در تلاش برای بهبود طیف محصولات موبایلمان، قادر خواهیم شد که بیشتر بر ارائه بهترین عملکرد جست‌وجو و تقویم، پست گرید سازمانی و بهترین راه برای تجربه قابلیت‌های Office 365 بر روی یک دستگاه موبایل دارای اوتلوک تمرکزمان را معطوف نماییم.»
 
طبیعتا اخبار بازنشستگی OWA به مذاق کاربران خوش نیامده است، چرا که بسیاری از آنها به این معترضند که اپ موبایل Microsoft Outlook بسیاری از قابلیت‌های گزینه وب این شرکت را پشتیبانی نمی‌کند.
 
یکی از کاربران با ناراحتی گفته است که «بهترین ایمیل گرید سازمانی در کلاس خود که حتی گزینه‌ای برای بلاک کردن تصاویر ریموت ارائه نمی‌کند؟ [این] بیشتر شبیه زباله دان گرید مصرف کننده است!»
 
یک کاربر دیگر می‌نالد که: «آیا اپ موبایل اوتلوک قابلیت Access On Premises Shared Mailboxes را خواهد داشت؟ اپ OWA تنها ابزاری است که توانایی این کار را دارد. امکان دسترسی به Exchange 2016 Shared Mailboxes با اپ اوتلوک وجود ندارد چرا که Exchange 2016  فقط با WAP 2016 کار می‌کند و WAP 2016 از IMAP پشتیبانی نمی‌کند.»

مایکروسافت، در بیانیه‌ای که در اختیار ZDNet گذاشته است، وعده داده که این قابلیت‌ها را به اپ اوتلوکش اضاف خواهد کرد، ولی اعلام کرده که، تا آن زمان، کاربران می‌توانند از طریق مرورگر تلفن هوشمندشان به OWA دسترسی داشته باشند.
 
یکی از سخنگویان این شرکت گفت: «قابلیت‌های باقیمانده، همچون Shared Mailboxes، تا انتهای سال در اوتلوک گنجانده خواهند شد ولی در این میان، کاربران همچنان می توانند از مرورگری که روی دستگاه موبایلشان دارند به قابلیت‌های OWA دسترسی داشته باشند.»
کد مطلب: 52257
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام