۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۳

وسترن دیجیتال از سریع‌ترین میکرواس.دی ۴۰۰ گیگابایتی رونمایی کرد

ایتنا - این کارت‌ها در حال حاضر در دست ساخت هستند و می توانیم انتظار این را داشته باشیم که کمتر از دو ماه دیگر به بازار مصرف عرضه گردند.
وسترن دیجیتال از سریع‌ترین میکرواس.دی ۴۰۰ گیگابایتی رونمایی کرد
شرکت وسترن دیجیتال از برخی محصولات خود در نمایشگاه امسال MWC رونمایی کرد و با عرضه محصولی خاص، گوشه‌ای از طرح بلندمدت خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سایت اینکوایرر، این محصول (عرضه شده برای فروش)، سریع‌ترین کارت میکرواس.دی جهان با ظرفیت 400GB به شمار می‌رود و این شرکت مدعی‌ست می­‌تواند با حافظه داخلی موجود در بسیاری از گوشی‌ها رقابت کند و همین امر، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای قابلیت‌های اشتراک ذخیره‌سازی در ویرایش‌های جدید اندروید تبدیل می‌سازد.
 
کارت میکرو SDXCT Extreme UHS-I سن دیسک با مشخصات بلیدینگ اج A2، سازگاری کامل با نسخه‌های پیشین دارد، لیکن از تکنولوژی اختصاصی وسترن دیجیتال (WD) برای افزایش سرعت خواندن معادل 160MB/s استفاده می‌کند که بسیار سریع‌تر از نزدیک‌ترین رقیبش می‌باشد.
همچنین سرعت نوشتن این محصول تا 90MB/s اعلام شده است.
 
مطابق اطلاعاتی که وسترن دیجیتال منتشر نموده است این کارت‌ها در حال حاضر در دست ساخت بوده و انتظار می‌رود کمتر از دو ماه دیگر به بازار مصرف عرضه گردند.
 
از نظر سخت‌افزاری و در سطح زیرساخت محصول، این شرکت دو SSD ناند سه‌بعدی NVMe رونمایی کرده که با اشکال و فاکتورهای مختلفی در دسترس بوده و هدفشان افزایش سرعت نوت‌بوک‌ها برای OEMها است.
 

PC SN720 در فرم فاکتورهای M.2، 2280، 2242، 2230 در ظرفیت‌های 512G ارائه می ‌شود. PC SN520 صرفاً M.2 است و می‌تواند تا 1TB ظرفیت داشته باشد.
 
البته در این میان، کارت‌های NVMe که پیش از این، تحت لوگوی سن‌دیسک یا HGST ارائه می‌شدند، حال با لوگوی وسترن دیجیتال عرضه می‌شوند.
 
به نظر می‌رسد که نام HGST به تدریج قرار است حذف شود، هرچند هنگام طرح این موضوع توسط رسانه‌ها، تیم WD اعلام نمودند این اتفاق در آینده نزدیک رخ نخواهد داد، اما رویکردی مرحله به مرحله برای انتقال در نظر گرفته شده است.
مطابق این اظهارات، سن دیسک همچنان برند مصرفی خواهد بود و همچنان G-Technologies روی Mac تمرکز خواهد داشت.
 
به نظر کارشناسان، با توجه به اینکه احتمالاً نمایشگاه‌های MWC در سال‌های 2019 و 2020 بر کیفیت ویدئویی 8K متمرکز خواهند بود، این کارت نسل سوم دارای قابلیت 985MB/s خواهد بود و قاعدتاً در آینده نزدیک، رقیب خاصی نخواهد داشت، هرچند که کوچک‌سازی و تجاری‌سازی این تکنولوژی در سال‌های پیش رو ادامه خواهد یافت.
 
کد مطلب: 52235
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام