۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۱

واتس‌اپ برای حذف پیام‌های اشتباه فرصت بیشتری می‌دهد

فرصت هفت دقیقه ای به حدود 68 دقیقه و 16 ثانویه افزایش خواهد یافت
واتس‌اپ برای حذف پیام‌های اشتباه فرصت بیشتری می‌دهد
فرصت هفت دقیقه‌ای تصحیح اشتباهات در واتس‌اپ به حدود 68 دقیقه و 16 ثانیه افزایش خواهد یافت.
گفته می‌شود نرم‌افزار پیام‌رسان واتس‌اپ که تحت مالکیت فیس‌بوک است، به زودی فرصتی در حدود یک ساعت برای حذف پیام‌های نامناسب در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سایت اینکوایرر، اکتبر سال گذشته، واتس‌اپ برای نخستین بار به کاربران امکان حذف پیام‌هایشان را از گزینه 'Delete for Everyone' داده بود، هرچند که کاربران 420 ثانیه (یا هفت دقیقه) پس از ارسال پیام برای این کار فرصت داشتند.
 
اکنون بنا بر گزارش WABetaInfo، این قابلیت برای کاربران اندروید بتا که از واتس‌اپ نسخه 2.18.69 استفاده می‌کنند از 420 ثانیه به 4096 ثانیه (یا به عبارتی 68 دقیقه و 16 ثانیه) افزایش یافته است.
 


این گزارش خاطر نشان نموده است که زمان حذف برای همه انواع پیام WhatsApp، از جمله گیف‌ها، فایل‌ها، مکان‌ها و ویدئوها خواهد بود.
 
گفتنی است پس از حذف هر پیام، کاربران «این پیام حذف شده است» را به جای پیام اصلی خواهند دید و واتس‌اپ خاطر نشان نموده است که این ویژگی تنها در صورتی کار خواهد کرد که جدیدترین ویرایش نصب شده باشد.
 
WABetaInfo همچنین ذکر نموده است که واتس‌اپ گزینه قفل دکمه ضبط (Locked Recordings) را نیز در جدیدترین نسخه بتای اندروید گنجانده است.
این قابلیت -که در حال حاضر بر روی اپ iOS این شرکت در دسترس است- به کاربران امکان «قفل کردن» یک ضبط صدای در حال انجام را می‌دهد تا مجبور نباشند مدام انگشت خود را روی آیکن ضبط فشار دهند.
 
علاوه بر این، قابلیت «پیش تست ضبط (Preview Recording)» تعبیه خواهد شد تا کاربران پیش از ارسال پیام‌ها، آنها را بشنوند.
طبق این گزارش، همچنین واتس‌اپ از فیس‌بوک برای تجهیز اپلیکیشن خود به «استکیرها» که شبیه اسنپ‌چت است استفاده خواهد نمود.

انتظار می رود این بروزرسانی تا پایان ماه مارس در اختیار تمام کاربران اندرویدی قرار گیرد؛ همچنین کاربران iOS ممکن است در ماه جاری از کارکرد گسترش یافته «حذف برای همه» بهره‌مند شوند.
 
کد مطلب: 52213
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام