۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵

نرم افزار تضمین کیفیت عهده دار تولید استاندارد

ایتنا - طبق بررسی های انجام شده عدم به کارگیری از نرم افزار تضمین کیفیت و اصول استاندارد سازی مدیریت کیفیت محصول، خسارت های بسیاری به صنایع تولیدی و اقتصاد کشور وارد می کند. در حالی که با توجه به رشد فناوری اطلاعات و تولید نرم افزارهای مدیریتی، با استقرار نرم افزار مدیریت کیفیت می توان بیش از 5/72 درصد از خسارت های ناشی از بی کیفیتی و عدم مدیریت صحیح تضمین کیفیت محصولات را بر اساس استانداردهای ISO به حداقل رساند.
نرم افزار تضمین کیفیت عهده دار تولید استاندارد
به گزارش ایتنا به نقل از واحد تولید نرم افزار تضمین کیفیت آرین سیستم در فرآیند تولید، ارزیابی و نظارت جنبه های مختلف پروژه تولید نیازمند ابزار و روش های کنترل و همچنین پیشرفت دهنده جهت مکانیزه کردن اطلاعات درونی کسب و کار است. استقرار نرم افزار مدیریت کیفیت با ارائه چارچوب­ها و الگوهای متعدد برای تعالی و بهبود کیفیت محصولات طراحی، و رضایت مشتریان را به دنبال دارد. از ویژگی­های منحصر به فرد نرم افزار تضمین کیفیت، جامعیت و یکپارچگی تمامی ابعاد تضمین کیفیت، شناسایی مخاطرات موثر بر تولید و ایجاد فرآیندهای ارزیابی گزارش­های عملکرد شرکت برای کاهش اتلاف مواد اولیه می باشد.

اهداف نرم افزار تضمین کیفیت برای اثبات کیفیت تولید
اگر چه در بسیاری از سازمان ها پیاده سازی استانداردهای مدیریتی یکی از چالش های موجود در افزایش تولید و خدمات با کیفیت است، اما استقرار نرم افزار مدیریت کیفیت می تواند ابزاری کارا و قابل اعتماد در رفع دغدغه­های مدیریت و تضمین کیفیت استاندارد باشد.

نرم افزار تضمین کیفیت - نرم افزار مدیریت کیفیت | <a href='https://www.itna.ir' target='_blank'>ایتنا</a>

نرم افزار مدیریت کیفیت با بهره مندی از ماژول های مدیریت فرآیندها، کالیبراسیون، اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه، کنترل مدارک و داده ها، پایش رضایت و رسیدگی به شکایات مشتریان، جلسات بازنگری مدیریت و ...
بخش های مهمی از نظام مدیریت کیفیت را به صورت یکپارچه و متمرکز مکانیزه کرده است و به دنبال بررسی و رسیدن به اهداف زیر در افزایش استاندارد کیفیت و اطمینان از اینکه این محصول بر طبق استانداردهای از پیش تعریف شده تولید محصول می باشد:
- کشف خطاهای موجود در پیاده سازی یا عملکرد
- بازبینی و مرور برآورده ساختن نیازهای تولید
- ایجاد پروژه تولید با قابلیت مدیریت بالاتر
 
این مقاله توسط واحد حوزه تولید نرم افزار مدیریت کیفیت آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امکانات و خرید نرم افزار تضمین کیفیت می‌توانید به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه و با کارشناسان فروش نرم افزارهای مالی و اداری آرین سیستم در ارتباط باشید.
کد مطلب: 52179
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام