۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۶

گوشی Mate 10 Pro هوآوی پشت فرمان پورشه پانامرا

ایتنا - سیستم هوشمند مبتنی بر گوشی Mate 10 Pro توانست با میانگین سرعت 30 مایل بر ساعت خودروی پورشه پانامرا را هدایت کند.
گوشی Mate 10 Pro هوآوی پشت فرمان پورشه پانامرا
این روزها که بزرگ‌ترین گردهمایی موبایلی جهان موسوم به کنگره جهانی تلفن همراه (MWC 2018) در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود شرکت هوآوی از گوشی پرچمدار جدیدی رونمایی نکرد.
با این وجود اخبار جدیدی که روز جاری منتشر شد بار دیگر توجه کاربران را به این شرکت چینی جلب نمود.

به گزارش اتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌مگ، هوآوی موفق به ساخت سیستمی شده است که از آن با نام RoadReader یاد می‌کند.
این سیستم، با بکارگیری هوش مصنوعی در گوشی هوشمند Mate 10 Pro، کنترل کامل اتومبیل پورشه پانامِرا را در دست گرفته و بدون دخالت انسانی می‌توان با آن رانندگی نمود.

گوشی هوشمند Mate 10 Pro تراشه اختصاصی مجهز به هوش مصنوعی را در خود جای داده است که این تراشه مبتنی بر فناوری واحد پردازش عصبی (NPU) کار می‌کند.
بهترین کاربرد سیستم مذکور تا امروز در دوربین دیجیتالی گوشی هوشمند یاد شده خود را نشان می‌دهد؛ لیکن هوآوی تصمیم گرفته تا قابلیت‌های بیشتری را رونمایی کند.
 

مدل مفهمی سیستم RoadReader با همکاری دو شرکت هوآوی و Kerve ساخته شده است و دوربین دیجیتالی منحصربفردی با قابلیت بزرگنمایی 300 برابری را شامل می‌شود.
این دوربین می‌تواند تمامی اشیاء و موجودات زنده پیرامون خودرو را شناسایی و سیستم روباتیک رانندگی پانامِرا را به طور کامل در دست گیرد.

سیستم هوشمند مبتنی بر گوشی Mate 10 Pro توانست با میانگین سرعت 30 مایل بر ساعت، خودروی پورشه پانامرا را هدایت نموده و بدون دخالت انسان، آن را در محوطه برگزاری کنگره جهانی تلفن همراه به حرکت درآورد.
 
کد مطلب: 52136
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام