کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اهمیت نرم افزار بازرگانی در مبادلات مالی شرکت های بازرگانی

9 اسفند 1396 ساعت 17:12

ایتنا - انتخاب یک نرم افزار بازرگانی کارآمد و تخصصی که همزمان و یکپارچه با دیگر سیستم های مالی و اداری و با حداکثر سرعت بتواند اطلاعات را ذخيره و استخراج نمايد براي مديران بازرگانی امری ضروری و انكار ناپذير است. زیرا امروزه در شرکت های بازرگانی دسترسی به اطلاعات مربوط به مباحث حسابداری، خرید و فروش کالا، کنترل موجودی محصول، سوابق هزینه خرید و ... در تصميم گيري هاي مديريتي نقش اصلي را ايفا مي كند.


به گزارش ایتنا به نقل از واحد تولید نرم افزار بازرگانی آرین سیستم، گستردگی قوانین سازمان‎های مالیاتی و اصناف شرکت‎ها، سازمان و اشخاص فعال در زمینه داد و ستد تجاری را ملزوم به استفاده از نرم افزار بازرگانی اختصاصی در حیطه مورد نیاز کسب و کار خود برای پاسخگویی به حجم بالای مبادلات مالی کرده است. چرا که با توجه به اهمیت اطلاعات و داده­های معاملات اعم از فاکتور و رسیدهای دریافت و پرداخت، اوراق بهادار، ثبت هزینه­ها با ارزهای مختلف، محاسبه بهای تمام شده و ... در اکثر قریب به اتفاق کسب و کارها، استفاده از نرم افزار بازرگانی توانسته است پاسخگوی یکی از پرچالش ترین فرآیندها و مهمترین عملیات اجرایی در شرکت­های بازرگانی و وارداتی باشد. بهره مندی از نرم افزار بازرگانی به عنوان یکی از مهمترین زیر سیستم های مالی، تمام جریان های مربوط به خرید و فروش کالا، نگهداری موجودی، مباحث حسابداری و سود و زیان، امور پرکاربرد و حجیم بازرگانی را مدیریت می کند.
 
نرم افزار بازرگانی - نرم افزار حسابداری بازرگانی | ایتنا

با تهیه نرم افزار بازرگانی چه امتیازاتی به دست می آورید؟
در هر شرکت و موسسه ای مدیران بازرگانی و فروش جهت مدیریت صحیح سفارشات، کنترل موجودی و کنترل روی وضعیت ثبت سفارشات از لحظه ثبت سفارش تا تحویل آن در انبار نیازمند نرم افزار بازرگانی یکپارچه و کارآمد برای رسیدن به مرحله درآمد هستند. با استفاده از نرم افزار بازرگانی صدور اسناد حسابداری، ثبت رویدادها و کنترل فرآیندهای متوالی مالی از سایر زیر سیستم ها بصورت یکپارچه قابل گزارش گیری و مدیریت است. از دیگر اهداف و امتیازات مدیریتی که شرکت های فعال در زمینه بازرگانی می توانند با خرید نرم افزار بازرگانی به دست آورند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
- مدیریت کلیه هزینه ها، زمان ها و پیوست های مرتبط با عملیات حسابداری بازرگانی
- افزایش دقت و سرعت مدیریت فرآیند گردش کار بازرگانی
- امکان افزایش امنیت تبادل اطلاعات با سیستم crm و برنامه فروش
- مدیریت تمام زیر ساخت های زمانی و مالی بخش بازرگانی
- کاهش بیش از 50% هزینه های اداری و پرسنلی و ...
 
ضرورت پیاده سازی نرم افزار بازرگانی در شرکت‎ها
در دنیای امروز که ارتباطات اقتصادی سازمان‎ها و شرکت‎ها با یکدیگر شکل تازه ای به خود گرفته است ، تغییرات صورت‎حساب ها افزایش و فعالیت های مالی پیچیده تر شده است. در این راستا نیاز شرکت‎ها به اطلاعات مالی اندازه گیری و گزارش شده هزینه هایی که در یک شرکت صرف می شود به شکل صحیح و به موقع در نرم افزار بازرگانی جامع، امری اجتناب ناپذیر و مهم در تصمیم گیری مدیران می باشد. در همه شرکت ها با هر نوع فعالیت تولیدی، تجاری، خدماتی و متناسب با مسئولیت ها به دلیل ورود اطلاعات مالی حساس، بخش تجاری بازرگانی نیازمند توجه و تمرکز خاصی است که نيازمند روشهای مناسب ثبت و ضبط معاملات و فعاليتهای مالی و تنظيم گزارشهای درون سازمانی اندازه گيری شده، شناخت درآمد و در نهايت تهيه و ارائه صورت های مالی متناسب براي شرکتها است.
 
اگر شما یک شرکت اقتصادی یا موسسه پیمانکاری دارید مطمئناً نیاز دارید فهرستی از مشتریان، قراردادهای خود، پرداختی‎ها، سفارشات، صورت هزینه ها و مقدار موجودی کالا در اختیار داشته باشید. بنابراین نیاز دارید با استفاده از یک نرم افزار بازرگانی در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید و ثبت های دقیق و درستی از اطلاعات مالی خود داشته باشید. بنابراین به دلیل اهمیت موضوع مزیت های برنامه هوشمند حسابداری، انتخاب یک نرم افزار بازرگانی حرفه ای برای مدیریت بهینه و افزایش بهره وری محسابات مالی شرکت های مختلف امری بسیار حیاتی می باشد که پیشنهاد میکنیم جهت کسب اطلات بیشتر در رابطه با این موضوع، مقاله سود آوری نرم افزار حسابداری بازرگانی را مطالعه نمایید.
 
این مقاله توسط واحد تولید نرم افزار حسابداری بازرگانی آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امکانات و خرید نرم افزار بازرگانی می‌توانید به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه و با کارشناسان فروش نرم افزارهای مالی و اداری آرین سیستم در ارتباط باشید.


کد مطلب: 52135

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52135/اهمیت-نرم-افزار-بازرگانی-مبادلات-مالی-شرکت-های

ايتنا
  https://www.itna.ir