۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۰

جایگاه نرم افزار تجزیه و تحلیل صورت های مالی در حسابداری

ایتنا - مفهوم پاسخگویی به مدیران و سازمان¬های مالی به عنوان یکی از اساسی ترین مفاهیم مبانی حسابداری دولتی موجب شده تا گزارشات صورت‎های مالی به کمک ثبت در نرم افزار تجزیه و تحلیل صورت های مالی با دقت گزارش گیری بشود و به عنوان بخش اساسی انعكاس اطلاعات مالی به ذينفعان مورد استفاده قرار گیرد و همچنین به خاطر سهولت در طبقه بندی اطلاعات مالی، نرم افزار صورت¬های مالی مورد استقبال کاربران قرار گیرد.
جایگاه نرم افزار تجزیه و تحلیل صورت های مالی در حسابداری
به گزارش ایتنا به نقل از واحد تولید نرم افزار تجزیه و تحلیل صورت های مالی آرین سیستم، با توسعه بنگاه های اقتصادی برای اینکه مدیران ارشد به عنوان تصمیم گیران اصلی هر بنگاه اقتصادی بتوانند در بازار رقابتی موفق عمل کنند، استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل صورتهای مالی از اهمیت بسیار بالایی در این فرآیند برخوردار است. صورتهای مالی اساسی به عنوان یکی از گزارش­های مالی استاندارد با قابلیت استخراج از سیستم اطلاعاتی حسابداری نرم افزار صورت های مالی که شامل ترازنامه، صورت سود وزیان، صورت سود وزیان جامع ، صورت جریان وجوه نقد و یادداشت های توضیحی است جهت تهیه، تولید و تفسیر نیازمند مهارت و تجربه جهت ارائه به مدیران و مراجع ذی صلاح است و مطمئناً سازمانهایی موفق اند که با نگاهی نوآور و خلاق، برآورد قدرت سودآوری و انجام تعدیلات صورتهای مالی خود را با نرم افزار صورت های مالی تهیه کنند. نرم افزار صورت های مالی به عنوان یک جعبه ابزار حسابداری با استفاده از تکنیک های نسبت های مالی با تولید اطلاعات با ارزش باعث تسهیل تصمیمات اقتصادی می شود. بنابراین توانایی تجزیه اقلام و در اختیار داشتن رویکرد تحلیلی مالی در نرم افزار تجزیه و تحلیل صورت های مالی امری کلیدی برای مدیران محسوب می شود.
 
نرم افزار تجزیه و تحلیل صورت های مالی - <a href='https://www.itna.ir' target='_blank'>ایتنا</a>

اهداف و مزایای نرم افزار تجزیه و تحلیل صورت های مالی
بهبود و به­سازی مدیریت منابع مالی به یک موضوع جهانی تبدیل شده و گزارشات مالی اهمیت زیادی پیدا کرده است. در این میان اطلاعات مرتبط با منابع انسانی، وضعیت تولید و مواردی از این دست به کمک ثبت، تحلیل و گزارشگیری در نرم افزار تجزیه و تحلیل صورت های مالی می تواند از مهمترین اطلاعات مالی باشد که در اختیار مدیران قرار می­گیرد. نرم افزار صورت های مالی با ارائه راه حل های خود در پیشبرد اهداف سازمانی، امکان تجزیه و تحلیل صورت های مالی از جمله ترازنامه، صورت سود و زیان و ... را برای شرکت و حتی مجموعه های هلدینگ فراهم می کند.
نرم افزار صورت های مالی به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل وضعیت مالی و همچنین تامین اطلاعات مورد نیاز مدیران جهت تصمیم گیری و سرمایه گذاری مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از اهداف مدیران از کار با نرم افزار تجزیه و تحلیل صورت های مالی ارزیابی عملکرد و سنجش کارایی، سودآوری و اثر بخشی واحد اقتصادی است.

این مقاله توسط واحد حوزه مالی و تولید نرم افزار صورت های مالی آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امکانات و خرید نرم افزار تجزیه و تحلیل صورت های مالی به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه کنید.
کد مطلب: 52133
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام