۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۲

شرایط فروش سیم‌کارتهای خارجی در داخل کشور

ایتنا - کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات دستورالعمل جدیدی در مورد ضوابط فروش سیم کارتهای تلفن همراه خارجی در داخل کشور، تصویب کرد.
شرایط فروش سیم‌کارتهای خارجی در داخل کشور

به گزارش ایتنا از مهر، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۲۷۰ خود با توجه به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره مباحث و مسائل مربوط به اجرای مصوبه شماره ۸ جلسه شماره ۱۶۷ خود، ضوابط و دستورالعمل فروش سیم کارتهای تلفن همراه خارجی در داخل کشور را اصلاح و به روزرسانی کرد.

برمبنای این مصوبه جدید که مربوط به اصلاح بند ۲ ماده ۶ مصوبه شماره ۸ جلسه شماره ۱۶۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات می شود، متقاضی باید برای صدور مجوز، موافقت ارائه کننده اصلی یا نمایندگی اعطا شده از سوی ارائه کننده اصلی را به تایید رگولاتوری کشور مربوطه برساند.

همچنین باید در نهایت تاییدیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور را مبنی بر اصالت تاییدیه رگولاتوری و ارائه کننده اصلی اخذ کرده و به همراه ترجمه رسمی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه کند.

در این مصوبه تاکید شده است که در تاییدیه رگولاتوری کشور مربوطه، ضمن تایید فعالیت و معرفی ارائه کننده اصلی و تایید نمایندگی اعطا شده به متقاضی از سوی ارائه کننده اصلی، باید عدم پوشش رادیویی در چارچوب مقررات اتحادیه جهانی مخابرات (ITU )، گستره جغرافیای جمهوری اسلامی ایران از سوی ارائه کننده اصلی این سرویس، تضمین و تعهد شود.
درهمین حال ارائه کننده این خدمات در ایران باید اجازه فعالیت مشابه به اپراتورهای متقاضی کشور جمهوری اسلامی ایران در کشور خود را اعطا کند.
کد مطلب: 52132
برچسب ها: سیم کارت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام