۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۳

دوربین سلفی عجیب ویوو!

ایتنا- ویوو نام برند گوشی چینی است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد!
دوربین سلفی عجیب ویوو!

در دومین روز از آغاز به کار رسمی کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بارسلون، شرکت ویوو از گوشی هوشمند مفهومی جدید و شگفت‌انگیز خود رونمایی کرد.

به گزارش ایتنا از  ایسنا، کنگره جهانی موبایل MWC 2018 ، هم‌اکنون در شهر بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است و تا ۱۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

یکی از شرکت‌های چینی سازنده گوشی هوشمند به نام ویوو در دومین روز از آغاز به کار رسمی این رویداد بزرگ، از یک گوشی هوشمند مفهومی جدید تحت عنوان ویوو اپکس (Vivo Apex) رونمایی کرد. این گوشی هوشمند ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی دارد که آن را از سایر گوشی‌های موجود در بازار متمایز می‌کند.

یکی از بارزترین تفاوت‌های این گوشی هوشمند دوربین جلو (سلفی) آن است که برخلاف تمامی گوشی‌های فعلی، تنها در صورت لزوم و استفاده از قسمت بالایی گوشی درمی‌آید و عکس می‌گیرد. این دوربین به صورت فیزیکی بوده و تقریبا همانند فلاش دوربین‌های عکاسی است.

دومین ویژگی متفاوت این گوشی هوشمند حسگر و اسکنر اثرانگشت دوگانه است. این گوشی علیرغم سایر گوشی‌های موجود در بازار که از اسکنر اثرانگشت برخوردارند، دارای دو اسکنر اثر انگشت است به گونه‌ای که کاربران باید دو انگشت خود را به طور همزمان برروی صفحه نمایش گوشی گذاشته و قفل گوشی خود را باز کنند. این قابلیت به منظور افزایش ضریب امنیت گوشی کاربران تعبیه شده است.

و سومین ویژگی آن نیز قابلیت SoundCasting است هرچند که این قابلیت پیشتر هم در گوشی می میکس شیائومی نیز وجود داشت. نحوه عملکرد این قابلیت هم به گونه‌ای است که لرزاندن پشت صفحه نمایش OLED، نبودن فضا برای جای‌گیری اسپیکر را تا حدودی جبران می‌کند.

گوشی مذکور به صفحه نمایش ۶ اینچی OLED با کیفیت تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، دوربین دوگانه، اسکنر اثرانگشت دوگانه در صفحه نمایش مجهز شده است. این گوشی مفهومی همچنین از حاشیه‌ای بسیار کم و باریک بهره می‌برد.  

به عقیده بسیاری از تحلیلگران، این گوشی مفهومی می‌تواند آینده گوشی‌های هوشمند را به خوبی به تصویر بکشد و نوید بخش روزهای خوبی برای موفقیت و پیشرفت گوشی‌های هوشمند باشد.
 
کد مطلب: 52116
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام