۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳

اینترنت 2 گیگابایتی برای استرالیا

ایتنا - یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی استرالیا به منظور توسعه سرعت و پیشرفت در شبکه اینترنت 4G با اریکسون و کوالکام همکاری می‌کند.
اینترنت 2 گیگابایتی برای استرالیا




به گزارش ایتنا از ایسنا، هم‌اکنون تمامی اپراتورهای بزرگ دنیا در حال همکاری با غول‌های تکنولوژی هستند تا هرچه زودتر خدمات شبکه نسل پنجم اینترنت پرسرعت 5G را برای شهروندانشان به ارمغان بیاورند و همواره درصدند تا با معرفی این فناوری و قابلیت‌های منحصر بفردش، دولت‌ها، کاربران و سازمان‌های بزرگ در جهان را به استفاده زودهنگام از این شبکه اینترنت همراه ترغیب کنند.

تلسترا بعنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی در استرالیا در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل MWC 2018 بارسلون اسپانیا از همکاری خود با دو شرکت برتر و فعال در حوزه تکنولوژی و ارتباطات – کوالکام و اریکسون – خبر داده است.

دفتر مرکزی تلسترا ((Telstra  که طراح، سازنده و اپراتور شبکه تلفن همراه، اینترنت و تلویزیون پولی در کشور استرالیاست، در شهر ملبورن واقع شده است و برای بسیاری از کاربران جالب است که چرا این اپراتور همچون سایر رقبای قدرتمندش، بر روی گسترش شبکه نسل جدید و پرسرعت اینترنت 5G کار نکرده و بجای آن، برروی توسعه و سرعت بخشیدن به نسل پیشین شبکه اینترنت یعنی 4G تمرکز کرده است.
تلسترا در جریان این رویداد جهانی ضمن اعلام همکاری با اریکسون و کوالکام، عنوان کرده است که قصد دارد شبکه 4G را به سرعتی معادل ۲ گیگابیت بر ثانیه مجهز کند.

تداوم این سرعت بالا به کاربران بسیاری در جهان از جمله استرالیا این امکان را می‌دهد تا با سرعت بیشتری از اینترنت استفاده کنند بدون آنکه اپراتورهای مخابراتی در جهان مجبور باشند هزینه‌های گزاف و هنگفتی را به منظور ساخت و ارتقای تجهیزات و زیرساخت‌های لازم برای شبکه 5G صرف کنند.
کد مطلب: 52112
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام