۰
plusresetminus
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۴

تور کیش یا دبی، کدام‌یک در بین ایرانیان پرطرفدارتر هستند؟

براساس گزارشات آژانس مسافرتی سالیان سفر، تور کیش در بین تورهای داخلی و تور دبی در میان تورهای خارجی از محبوبیت بیش‌تری برخوردار است. اما دلیل اصلی این محبوبیت چیست؟
تور کیش یا دبی، کدام‌یک در بین ایرانیان پرطرفدارتر هستند؟
--------------  رپرتاژ آگهی ----------------

هرگاه که زمان تعطیلات نوروز و یا تعطیلات مدارس فرا می‌رسد، بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که از این فرصت برای سفر استفاده کنند. مسافران و گردشگران مقصد خود را براساس گزینه‌هایی مانند مانند هزینه، نوع سفر داخلی یا خارجی، امکانات رفاهی مقصد و... انتخاب می‌کنند. براساس گزارشات آژانس مسافرتی سالیان سفر، تور کیش در بین تورهای داخلی و تور دبی در میان تورهای خارجی از محبوبیت بیش‌تری برخوردار است. اما دلیل اصلی این محبوبیت چیست؟  
جزیره کیش به شکل کمان در خلیج‌فارس واقع شده است و هرساله بیش از یک میلیون نفر به این جزیره سفر می‌کنند. بهترین زمان از نظر آب و هوایی برای سفر به کیش در اوایل آذر ماه تا اواخر فرودین می‌باشد. کرایه اتومبیل بدون راننده در جزیره کیش هم از رونق خوبی برخوردار است. رانندگی در بلوارهای زیبا و خلوت کیش برای گردشگران و مسافرانی که از شهرهای پرترافیک و شلوغ به این جزیره سفر می‌کنند،‌ بسیار دلپذیر است.

تور کیش به سبب تنوع بسیار بالا در سطح تفریحات و برنامه‌هایی که گاه در کشور یگانه‌اند، محلی برای تجربه خاطراتی‌ست که اکثر گردشگران از آن‌ها به عنوان بهترین خاطرات سفرشان یاد می‌کنند. خوشبختانه با افزایش تعداد گردشگرانی که به این جزیره سفر می‌کنند، امکانات اقامتی بسیار مطلوبی تدارک دیده شده است و هتل‌های کیش با تنوع بالایی آماده خدمت‌رسانی به مهمان‌های جزیره هستند. 
اما دیگر شهر محبوب توریست‌های ایرانی دبی است که بزرگترین شهر امارات به‌حساب می‌آید. شاید دانستن این نکته برای‌تان جالب باشد اما دبی گران‌قیمت‌ترین شهر خاورمیانه و 22 دومین شهر گران در دنیا می‌باشد. دبی دارای مراکز تفریحی و گردشگری فراوان است که از جمله آن می‌توان به پارک‌های آبی و غواصی و تور هلی‌کوپتر اشاره کرد.

بارها و جشن‌های فراوانی در دبی برپاست که تور دبی را به محلی شاد و پرنشاط برای مهمان‌هایش تبدیل می‌کند. هتل‌های دبی هم در دسته‌بندی‌های بسیار متنوع و پرشماری به مهمان‌ها سرویس می‌دهند و بین ارزان‌ترین هتل‌های دبی و گران‌ترین آن‌ها، زمین تا آسمان فاصله است! بهتر است که برای یافتن امکانات هتلی موردنظرتان، به آفرهای تور دبی مراجعه کنید؛ چرا که ممکن است بتوانید، هتل ویژه‌ای را با قیمتی ارزان انتخاب کنید. همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، پروازهای دبی پروازهای مطلوبی هستند و همه روزه تورهای دبی را از ایران به مقصد امارات می‌برند.  
 
کد مطلب: 52090
برچسب ها: توریسم سفر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام